کد خبر: ۶۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۶

به پرسپولیس کمک کنید/نگذارید در آسیا له شویم

 مهرداد کفشگري از اکنون نگران تيم در ليگ قهرمانان آسياست و اميدوار است با يارگيري مناسب شان پرسپوليس در آسيا حفظ شود.

 مشکلات مدیریتی پرسپولیس باعث شده بازیکنان این تیم نگران آینده خود و باشگاه باشند و از مسوولان درخواست همکاری کنند. مهرداد کفشگری، هافبک دفاعی پرسپولیس در این باره می‌گوید: اینقدر مشکل در تیم داشتیم که باعث شده تعطیلات اصلا به ما خوش نگذرد و بیشتر نگران تیم باشیم.

وی در ادامه حرف‌هایش گفت: در حال حاضر شمال و در کنار خانواده‌ام هستم اما تمام فکر و ذکرم پرسپولیس و شرایط آن است. شرایط باشگاه اینقدر بد است که تعطیلات‌مان خراب شده است.

کفشگری با ابراز ناراحتی از زندانی شدن سیاسی، مدیرعامل تیمش گفت: تا پیش از اینکه آقای سیاسی به زندان محکوم شود شرایط خوب بود و از نظر پرداختی و برنامه برای جذب بازیکن در شرایط خوبی به سر می‌بردیم اما این مساله باعث شد تمام پیش‌بینی‌های مان بهم بخورد. ما در نقل و انتقالات بازیکن نگرفتیم و این مساله می‌تواند در ادامه برای ما دردسرساز شود.

وی با به یادآوری حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و قرعه سخت تیمش گفت: در آسیا کسی شوخی ندارد و همه تیم‌ها برای نتیجه گیری و صعود به میدان می‌روند. آن هم حریفان تیم ما که از شرایط و امکانات و بازیکنان خوبی بهره می‌برند. خواهشم این است که در این برهه به پرسپولیس کمک کنند و نگذارند در آسیا له شویم.

کفشگری ادامه داد: با این شرایط فعلی در آسیا به مشکل خواهیم خورد و نیاز به تقویت تیم داریم. 3-4 بازیکن تاپ و بین المللی در حال حاضر نیاز اصلی تیم هستند تا در آسیا بتوانیم رقابت خوبی داشته باشیم. البته ما در این فصل از نظر بازیکن مصدوم و محروم هم با مشکلات زیادی روبرو بودیم و اگر تمام بازیکنان‌مان را در اختیار داشته باشیم مطمئنا بهتر عمل خواهیم کرد.

وی درباره اینکه برخی بازیکنان تیم با توجه به شرایط پرسپولیس اعلام کرده‌اند خواهان دریافت رضایتنامه‌شان هستند، گفت: هر بازیکنی می‌تواند تصمیم خودش را بگیرد اما در این شرایط نباید تیم را تنها بگذاریم و در شرایط سخت باید در کنار آن باشیم. امیدوارم رضا هم در تیم بماند و اگر خواست برود هم ان‌شاءاله موفق باشد.

کفشگری در پایان درباره آینده پرسپولیس در این فصل گفت: ما پرسپولیس هستیم و هواداران تحت هر شرایطی از ما انتظار دارند بهترین عملکردمان برای نتیجه‌گیری تیم را به نمایش بگذاریم. اگر بازیکنان مصدوم و محروم به شرایط ایده‌آل برسند مطمئنا می‌توانیم خواسته آنها را برطرف کنیم و البته به چند بازیکن نیز نیازمندیم.
منبع: ورزش3