کد خبر: ۶۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

تصاویر : وزیربهداشت به خانه"شوخان"رفت

وزیر بهداشت که در سفر استان کردستان به سر می برد از شوخان براخاسی عیادت کرد.

حسن قاضی زاده هاشمی که صبح امروز، 25 آذر به شهرستان‌های سقز، بانه و دیواندره سفر کرده بود، در مسیر بازگشت از بانه و سقز به روستای کلکان شهرستان دیواندره رفت تا به قولی که به شوخان داده بود عمل کند.

شوخان دختربچه‌ای اهل روستای کلکان شهرستان دیواندره است که چند سال پیش بر اثر خطای پزشکی و تزریق بدون تست پنی سیلین، بینایی‌اش را از دست داد.

شوخان چند ماه قبل در تهران توسط دکتر حسن قاضی زاده هاشمی عمل پیوند قرنیه چشم را انجام داد و بینایی‌اش را بازیافت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در منزل شوخان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تهران به شوخان وعده داده بودم که اگر به کردستان سفر کنم حتما به منزل آنها خواهم رفت.خوشبختانه اکنون وضعیت بینایی شوخان مناسب است و نیاز به عمل جراحی دیگری ندارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار کردستان از سوی شوخان و خانواده‌اش مورد تقدیر قرار گرفتند و هدیه‌ای به رسم یادگاری از سوی شوخان به وزیر بهداشت اهدا شد.
































نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
2
105
با تبریک به دولت یازدهم به خاطر انتخاب وزیر بهداشت و درمان و خسته نباشی به وزیر بهداشت به خاطر خدمان ارزنده ای که به ملت ارائه میدهند. آقای هاشمی خسته نباشی خداوند خیرت دهد . وزیران دیگه از آقای هاشمی یاد بگیرند
نسل اول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
2
76
درود براین وزیرمردمی و خیر
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
2
82
خدایا این مرد استثنایی کابینه آقای روحانی را که بهترین مصداق مدیر جهادی است را سلامت بدار و هر روز توفبقاتش را صد چندان گردان . نمی دانم چرا ناخودآگاهم این انسان را طوری خاص که آیینه تمام نمای صداقت ٰ سلامت و مدیریت است می بینم













ا