کد خبر: ۶۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۱

سعید معروف: امیدواریم به المپیک 2016 برزیل صعود کنیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران و پاسور تیم شهرداری ارومیه گفت: صعود به المپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل از اهداف اصلی فدراسیون و تیم ملی والیبال ایران است.

به گزارش ایرنا، 'سعید معروف' شامگاه روز چهارشنبه پس از کسب مقام قهرمانی نیم فصل رقابتهای لیگ برتر کشور در گفت و گو با مستندسازان برزیلی در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه افزود: راهیابی ایران به المپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل با تلاش، جدیت و انسجام بیشتر به دست می آید.

عنوان دار بهترین پاسور جهان گفت: والیبال می تواند بعد از کسب سهمیه المپیک حتی روی سکو هم برود که این موضوع می تواند یک موفقیت خیلی بزرگ برای والیبال و ورزش کشور باشد.

وی اظهار کرد: امیدوارم با راهیابی به المپیک ریوی برزیل و ارائه بازی های خیره کنند بتوانیم از جایگاه و شایستگی والیبال ایران در سطح جهان دفاع کنیم.

وی در خصوص بازیهای لیگ برتر ایران نیز گفت: بسیار خوشحالم که با کسب ششمین پیروزی پیاپی موفق شدیم عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر را به مردم خونگرم و متعصب ارومیه هدیه کنیم.

وی گفت: حضور بیش از شش هزار نفر تماشاگر مشتاق و با نشاط که همواره یک دل و یک صدا بدون ایجاد حاشیه به تشویق و حمایت تیم محبوبشان می پردازند بزرگترین نقطه قوت برای این شهر محسوب می شود.

کاپیتان موفق و ارزنده تیم ملی والیبال کشورمان گفت: خوشبختانه بازی های دور رفت را با موفقیت به پایان رساندیم و مطمئنا برای بازی های دور برگشت نیز منسجم تر و آماده تر از همیشه قدم برمی داریم.

معروف در خصوص والیبال کشور برزیل نیز گفت: برزیل عنوان مهد والیبال جهان را دارد و بازیکنان بسیار مطرح و بزرگی در تیم ملی این کشور حضور دارند و من از نزدیک برخی از آنان را به خوبی می شناسم و از نحوه بازی آنان لذت می برم.

وی در خصوص پیشرفت قابل توجه و چشمگیر تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: سطح فنی و کیفی والیبال کشورمان با موفقیت های خیره کننده ای که در بازی های دو سال اخیر لیگ جهانی، قهرمانی جهان و بازی های آسیایی اینچئون داشته می رود که به روزهای اوج خود برسد و امیدوارم این موفقیت ها و افتخارات غرور آفرین ادامه دار و مستمر باشد.

در هفته هفتم و پایانی دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران 'جام زنده یاد حسین معدنی' عصر روز چهارشنبه تیم شهرداری ارومیه موفق شد با نتیجه قاطع 3 بر صفر از سد تیم وزارت دفاع عبور کند.

در این دیدار تیم شهرداری ارومیه توانست با کسب امتیازات 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 22 بر حریف خود غلبه کند.

تیم شهرداری ارومیه با کسب 18 امتیاز کامل از شش بازی با اقتدار در صدر گروه دو قرار گرفتند و تیم وزارت دفاع با وجود شکست برابر ارومیه همچنان با 12 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.

تیم شهرداری ارومیه در نخستین دیدار دور برگشت خود دهم دی ماه امسال میزبان تیم سایپای البرز در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه است.

یک گروه مستندساز سه نفره برزیلی از هفته گذشته وارد کشورمان شده اند و طی هماهنگی که با فدراسیون والیبال ایران داشته اند روز گذشته (سه شنبه) وارد شهر ارومیه شدند.

مارکوس اوچوا کاوال کانتی، مونیکا بیترکورت راموس و مارسیو رولیم تورس سه مستندساز و خبرنگار برزیلی هستند که طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه والیبال ارومیه را در قاب دوربین خود به تصویر کشیدند.

این سه مستندساز با حضور در تمرینات لیگ برتر والیبال جوانان، بانوان، والیبال نشسته، والیبال روستایی و خیابانی، اماکن و زیرساخت های ورزشی، حضور در بازی تیم شهرداری ارومیه و وزرات دفاع در لیگ برتر مردان و دیدار با مسئولان ارشد استان، دست اندرکاران ورزش و پیشکسوتان والیبال به تهیه گزارش و تصویر پرداختند.

شهر ارومیه از گذشته های دور با معرفی والیبالیست های بزرگی چون یدالله کارگرپیشه، عزیز پرتوی، رحیم قارصی، ساسان خداپرست و دیگران سهم بزرگی در والیبال کشور داشته است.

ارومیه هم اکنون نیز به عنوان شهر عاشقان والیبال و پایتخت والیبال آسیا شناخته می شود و در سال های اخیر با معرفی بازیکنان ملی پوشی چون سیدسعید معروف، عبدالرضا علیزاده و میلاد عبادی پور در موفقیت والیبال ایران در عرصه های ورزش جهانی و قاره آسیا ایفای نقش داشته است.