کد خبر: ۶۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۳۳

سکانس مرگ کيم جونگ اون در فيلم «مصاحبه» حذف شد

 ماجراهاي فيلم «مصاحبه» و کشاکش سوني و ست روگن با دولت کره شمالي سرانجام هاليوودي ها را مجبور کرد، سکانس مربوط به مرگ کيم جونگ اون را پيش از اکران اين فيلم، حذف کنند. اين بخشي از اطلاعاتي است که از هک شدن ايميل هاي کمپاني سوني افشا شده است.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، مطابق اين اطلاعات، رئيس اين استوديو يعني ايمي پاسکال پس از اينکه از طرف کازو هيراي، مدير اجرايي اين کمپاني تحت فشار قرار مي گيرد، چند پيشنهاد مختلف به روگن مي دهد که يکي از آنها حذف سکانس مربوط به مرگ کيم جونگ اون، رهبر کره شمالي است. پس از طرح اين درخواست، روگن روز 15 آگوست، در ايميلي به پاسکال ضمن پذيرش اين پيشنهاد، شکايت مي کند که «اين داستان، داستان آمريکايي است که فيلم خود را تغيير مي دهد تا کره شمالي را خوشحال کند و اين داستان بسيار بدي است. او چندي بعد نيز در ايميل ديگر به پاسکال خبر مي دهد که موارد درخواستي آنها از فيلم حذف شده است.

فيلم «مصاحبه» که داستان آن درباره دو نفر است که در قالب خبرنگار به کره شمالي مي روند تا رهبر اين کشور را ترور کنند، قرار است بزودي با تغييراتي که در آن داده شده است، در آمريکا اکران شود. اما انتظار مي رود اکران آن در آسيا بسيار محدود باشد. ژاپن نيز اعلام کرده اين فيلم کمپاني سوني را که رياست آن با يک ژاپني است، به دليل مسايل سياسي موجود بين کره شمالي و ژاپن، اکران نخواهد کرد. بويژه که ژاپني ها، همواره در معرض تهديدهاي پيونگ يانگ در مورد حملات موشکي بوده اند.

لازم به ذکر است هک شدن ايميل هاي کمپاني سوني که برخي معتقدند کره شمالي اين کار را کرده است، تاکنون باعث دردسرهاي زيادي براي اين کمپاني شده است. از جمله پاسکال و اسکات رادين از تهيه کنندگان اين استوديو به دليل شوخي هايي که بعد از تظاهرات سياه پوستان بين خود رد و بدل و اوباما را مسخره کرده بودند، مجبور شدند از اوباما و مردم عذرخواهي کنند. علاوه بر اين 5 فيلم اين استوديو که هنوز اکران نشده اند، در سايت هايي به نمايش در آمده اند که اين مي تواند به معناي نابود شدن فروش اين فيلم ها در گيشه باشد.
*باني فيلم