کد خبر: ۶۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۱۳

خبري ديگر از هک شدن هاي ايميل هاي سوني!

 اطلاعات افشا شده از اين ايميل ها نشان مي دهد کمپاني سوني اندرو گارفيلد ستاره فيلم هاي اسپايدر من (مرد عنکبوتي) را از اين سري فيلم ها اخراج کرده است. البته پيشتر نيز کمپاني از غيبت گارفيلد در فيلم بعدي اسپايدر من خبر داده بود. اما اين طور گفته شده بود که به دليل همزمان بودن اين فيلم با فيلم «کاپيتان آمريکا»، گارفيلد از حضور در فيلم آنها باز مي ماند.

 اما ظاهراٌ حقيقت چيز ديگري بوده است. بر مبناي اطلاعات به دست آمده آنچه باعث اخراج گارفيلد از ادامه پروژه بوده است، انتقادي است که وي چند ماه پيش مطرح کرد و شکست «اسپايدر من شگفت انگيز 2»در گيشه را ناشي از اشتباه هاي کمپاني خواند.

تنها چند ساعت پس از اين انتقاد بود که خبر حذف او از پروژه بعدي «اسپايدر من» توسط کمپاني منتشر شد. آنها بلافاصله نيز درصدد معرفي يک بازيگر جديد برآمدند و ايمي پاسکال رئيس کمپاني نيز به مت تالمچ تهيه کننده اين فيلم پيشنهاد داد از پيتر پارکر براي اين نقش استفاده کند. ظاهراٌ کمپاني نيز فعلاٌ در حال مذاکره با پارکر است تا بتواند وي را براي اين فيلم به کار گيرد. اما گفته مي شود اگر سوني موفق نشود با پارکر به نتيجه برسد، خيلي سريع يکبار ديگر به سراغ گارفيلد مي رود تا پروژه اش بر روي زمين نماند.
*باني فيلم