کد خبر: ۶۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۰

باند قاچاق هروئين در کوهدشت منهدم شد

 خرم آباد - فرمانده انتظامي استان لرستان با اشاره به عمليات تعقيب و گريز پليس مبارزه با مواد مخدر لرستان از انهدام يک باند سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد قنبري در این رابطه گفت: ماموران مواد مخدر شهرستان كوهدشت با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي از انتقال محموله مواد افيوني در يكي از روستاهاي اين شهرستان آگاهي يافتند.

وي با اشاره به اشرافيت پليس لرستان بر مسير هاي صعب العبور و انحرافي، افزود: ماموران با تشكيل اکيپ ويژه با استقرار نامحسوس در مسير هاي احتمالي، تردد قاچاقچيان را زير نظر گرفتند.

سردار قنبري تصريح کرد: قاچاقچيان با دو دستگاه پژو پارس و ۴۰۵ با استفاده از مسيرهاي حاشيه اي وارد کمين ماموران انتظامي شده و بدون توجه به دستور توقف پليس، سعي بر فرار داشتند اما ماموران با گشودن آتش قاچاقچيان را زمينگير و دو خودرو متعلق به آنان را توقيف کردند.

فرمانده انتظامي استان خاطر نشان كرد: در بازرسي از پژو ۴۰۵ مقدار ۱۵ کيلوگرم هروئين كشف و دو سوداگر مرگ در اين رابطه دستگير شدند.

سردار قنبری گفت: در بازرسي از منزل دو نفر ديگر از اعضاي اين باند كه قبل از ماموران متواري شده بودند پنج كيلو هروئين، ۴۲ كيلو و ۱۳۰ گرم مايع پيش ساز هروئين، چهار دستگاه پرايد، وانت نيسان، هيوندا كروز، موتورسيكلت و دو قبضه اسلحه غير مجاز و مقاديري مهمات كشف و ضبط شد.