کد خبر: ۶۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۷۶
عامل حمله به دختر و پسر 16 ساله بازداشت شد

جزئیات حمله به 2 دانش‌آموز در نازی‌آباد

 دختر و پسر نوجوانی که در نازی‌آباد مورد حمله یکی از افراد شرور این منطقه قرار گرفته بودند، به بیمارستان منتقل شدند. هنوز انگیزه این حمله که توسط یک موتورسوار انجام شده مشخص نیست.

 به گزارش فرهيختگان آنلاين(FDN.IR)، روز دوشنبه، بیست‌و‌چهارم آذرماه بود که دختر و پسر محصل دبیرستانی در منطقه نازی‌آباد توسط یکی از اوباش این منطقه با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفتند و به بیمارستان انتقال یافتند. این دختر و پسر نوجوان که حدود 16 سال دارند یک روز بعد از حادثه یعنی سه‌شنبه، بیست‌وپنجم آذرماه در حالی که وضعیت جسمی مناسبی نداشتند، با مراجعه به کلانتری 130 نازی‌آباد به ماموران اعلام کردند که ساعت 7 صبح روز دوشنبه، 24 آذرماه در حوالی میدان باربری نازی‌آباد توسط یک موتورسوار به وسیله شیء نوک‌تیزی از ناحیه گردن و کتف مورد حمله قرار گرفته‌اند و فرد ضارب که همدستی هم نداشته سریعا از محل متواری شده است.

به دنبال اظهارات این دختر و پسر نوجوان و بنا بر دستور سرکلانتر نازی‌آباد، تیم تخصصی برای رسیدگی به این موضوع وارد عمل شدند که هرچه سریع‌تر ضارب را دستگیر کنند تا شاید بتوانند حداقل، ضربه روحی را که به این دختر و پسر نوجوان وارد شده است التیام بخشند. در ادامه، ماموران با شنیدن سخنان شاکیان، آلبوم عکس مجرمان کلانتری 130 نازی‌آباد که از مجرمان سابقه‌دار منطقه جنوب پایتخت هستند را به آنها نشان دادند تا بتوانند ضارب را شناسایی کنند. آنها با دیدن این آلبوم به عکس یکی از مجرمان مشکوک شدند و بعد از بررسی‌های کامل ضارب را شناسایی کردند و مشخص شد ضارب شخصی است به نام مستعار «سهراب» که یکی از اراذل و اوباش سطح 3 جنوب پایتخت است و دارای سوابق مجرمانه در گذشته نیز بوده است.

بعد از شناسایی ضارب توسط این دختر و پسر مجروح‌شده، پلیس تیمی را برای دستگیری ضارب به مخفیگاهش که اطلاعات آن را از گذشته داشت اعزام کرد. ماموران در یک عملیات پلیسی ویژه متهم را دستگیر کردند و به کلانتری انتقال دادند و در مواجهه حضوری با این دختر و پسر مورد شناسایی قرار گرفت.

همچنین در حال حاضر سهراب، متهم این پرونده به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای تکمیل شدن اطلاعات انتقال داده شده و تاکنون از دلایل اصلی این حادثه اطلاعاتی در دست نیست و پلیس در حال پیگیری است تا این پرونده را سریع‌تر تکمیل کند و به دستگاه قضایی بفرستد. روز دوشنبه انتشار خبر این حادثه در فضای مجازی واکنش‌هایی را مبنی‌بر ناامنی مناطق جنوب تهران برای دانش‌آموزان در پی داشت.