کد خبر: ۶۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۲۷

رويترز: قيمت نفت دوباره کاهش يافت

  خبرگزاري رويترز اعلام کرد که قيمت شاخصهاي نفتي در پايان معاملات روز پنجشنبه (٢٧ آذرماه) به دنبال دور تازه نگراني از مازاد عرضه نفت کاهش يافت.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، به نقل از رويترز، قيمت نفت خام در پايان معاملات ديروز پس از اينکه اندکي در روز پيش از آن بالا رفته بود، دوباره و به دليل نگراني از مازاد عرضه نفت، کاهش يافت.

در ابتداي معاملات روز پنجشنبه قيمت نفت توانست روند صعودي روز چهارشنبه را ادامه دهد اما در ادامه قيمت نفت برنت و دبليو تي آي، هر يک دو دلار سقوط کرد.

در حاليکه قيمت نفت برنت به مرز رواني ٦٠ دلار براي هر بشکه و دبليو تي آي به ٥٥ دلار رسيده است، معامله گران نفتي ترغيب بيتري به فروش نفت دارند.

جين مکجيليان تحليلگر موسسه تريدشن انرژي، گفت: ما همچنان در جستجو براي يافتن کف قيمتها هستيم و ممکن است پيش از پايان سال ٢٠١٤ شاهد افت چشمگير ديگري باشيم.

قيمت نفت برنت درياي شمال براي تحويل در ماه آينده ميلادي در پايان معاملات روز پنجشنبه (٢٧ آذرماه) يک دلار و ٩١ سنت کاهش يافت و به ٥٩ دلار و ٢٧ سنت براي هر بشکه رسيد.

بهاي نفت دبليو تي آي آمريکا نيز در پايان معاملات ديروز دو دلار و ٣٦ سنت سقوط کرد و در سطح ٥٤ دلار و ١١ سنت براي هر بشکه تثبيت شد.