کد خبر: ۶۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۷

آماده باش "النصره" علیه "داعش" در قلمون !

 در پی اعدام شماری از سرکردگان برخی گروه‌های تروریستی در سوریه به دست عناصر داعش، گروه موسوم به "جبهه النصره" به همه عناصر خود را در قلمون آماده باش داد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، داعش پس از حمله به مقرهای گروه موسوم به ارتش آزاد در تعدادی از مناطق حومه شرقی قلمون و به اسارت گرفتن شماری از فرماندهان گروه تروریستی موسوم به " مغاویر القصیر" وابسته به " ارتش آزاد" در منطقه المحسا، بیش از ۲۰ تن از عناصر این گروه را به قتل رساند.

در همین راستا روزنامه لبنانی الاخبار روز پنجشنبه خاطرنشان کرد: گروه تروریستی داعش خود را برای حمله به شهر عرسال در مرز سوریه (شمال شرقی لبنان) و اشغال مجدد آن آماده می کند.
داعش دیروز نبرد خود را به منظور کشتار عناصر باقیمانده گروه موسوم به "ارتش آزاد" در غرب ارتفاعات قلمون در مرز با لبنان و در شرق این ارتفاعات آغاز کرد.

روزنامه الاخبار نوشت : گروه داعش برای آغاز این نبرد در انتظار رسیدن کمکهای نظامی بود.

چند روز پیش قبل از رسیدن سه تن از به اصطلاح قضات داعش و در راس آنها ابوالولید المقدسی ، این کمکها از استان حمص به دست داعشی ها رسید.

به گفته الاخبار ، قضات یاد شده از داعشی ها خواستند تا از عناصر مسلح گروه های تروریستی وابسته به ارتش آزاد برای خلیفه خود ابوبکر بغدادی بیعت بگیرند، و هر کس نپذیرد در واقع مرگ خود را انتخاب کرده است.
*العالم