کد خبر: ۶۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۰۰۲
آیت الله موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران:

اگر سران فتنه اعتراف کنند، ما آنها را می پذیریم

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: به سران داخلی فتنه می‌گویم که شما هم به کشور، هم به ملت و هم رهبری ظلم کردید، اعتراف کنید که اشتباه کردید؛ مردم بزرگند و رهبر آقاست
خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: به سران داخلی فتنه می‌گویم که شما هم به کشور، هم به ملت و هم رهبری ظلم کردید، اعتراف کنید که اشتباه کردید؛ مردم بزرگند و رهبر آقاست

به گزارش پایگاه خبری «تیک» Tik.ir، مهمترین محورهای سخنان آیت الله موحدی کرمانی در خطبه های نماز جمعه امروز تهران بدین شرح است:

- حضور بیش از 20 میلیون نفر در اربعین پیام نابودی برای اهل باطل داشت؛ ‫پیام اربعین برای داعشی ها نابودی بود.

- اربعین ‫بهترین نشانه قدرت کشور عراق و ایستادگی آنها بر روی پای خود در تامین امنیت اربعین حسینی بود.

- ‫تخمین زده می‌شود ده میلیون زائر امسال برای زیارت حضرت رضا(ع) به مشهد بروند.

- به آمریکا می گوئیم تا دیر نشده نصیحت ایران را بپذیرد، عقل را دفن نکند و فکر کند، آمریکا تا کی می‌خواهد این تبعیض نژادی را ادامه دهد؟ تا کی قرار است سیاه پوستان در خیابان فریاد بزنند که ما را نکشید؟ تا کی آمریکا می‌خواهد از این اسرئیل کودک کش حمایت کند؟ تا کی می‌خواهد زندان‌های خود را از مظلومان پر کند و آنها را شکنجه کند؟

- آمریکا از کوبا درس بگیرد همانطور که بیش از نیم قرن سعی در منزوی کردن کوبا با تحریم داشت، امروز اعلام کردند که خودمان منزوی شدیم

- آمریکا می‌خواهد عزت ما را خدشه دار کند، ‫هیئت ایرانی مواظب باشد عزت ایران خدشه دار نشود.

هیئت مذاکره‌کننده ایرانی بیدار است و می‌داند آمریکا دشمن شماره یک ماست و می‌داند آمریکا تلاش دارد تا عزت ما را آسیب بزند. تمام خواست مردم و رهبر ما از هیئت ایرانی که حتما عمل می‌کنند، این است که مراقب باشید عزت ایران آسیب نبیند.

راحل فرمودند " آمریکا شیطان بزرگ است". هیئت ایرانی متوجه باشند که نقشه آمریکا این است تا به روش‌های مختلف به ایران ضربه بزند، اما مطمئنا نخواهد توانست و رو به سقوط می‌رود.

- به سران داخلی فتنه می‌گویم که شما هم به کشور، هم به ملت و هم رهبری ظلم کردید، اگر اعتراف کردید، ملت ما نجیب هستند و رهبری ما آقاست و شما را خواهند پذیرفت. شما قانون‌شکنی کردید. اگر اعتراض داشتید باید از راه قانونی می‌رفتید.