کد خبر: ۶۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۵۱

چیچاریتو رئال را ترک نخواهد کرد

مهاجم مکزیکی رئال‌مادرید با وجود عملکردی نه چندان خوب در این تیم، رئال را ترک نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، خاویر هرناندس ملقب به چیچاریتو که در نقل و انتقالی عجیب از منچستر‌یونایتد به رئال‌مادرید پیوست در این تیم نتوانست زیاد به بازی گرفته شود. ترافیک بازیکن در خط حمله رئال از جمله حضور رونالدو، بیل و بنزما باعث شد تا هرناندس خیلی کم به بازی گرفته شود. هر چند او وقتی هم به میدان آمد توانست گلزنی کند و وظیفه خود را انجام دهد.

نیمکت نشینی های مداوم چیچاریتو باعث شد تا باشگاه های زیادی برای به خدمت گرفتن این بازیکن ابراز تمایل کنند ولی مدیربرنامه‌های این بازیکن مکزیکی با رد هر گونه پیشنهاد می‌گوید موکلش از حضور در رئال مادرید راضی است و می‌خواهد تا پایان فصل در این تیم بماند.

ادواردو هرناندس مدیربرنامه های این بازیکن درباره شرایط موکلش گفت: وقتی با پیشنهاد رئال مواجه شدیم می‌دانستیم که بازیکنان بزرگی در رئال حضور دارند و حضور در ترکیب اصلی کار آسانی نیست. خاویر نیز کیفیت بالایی دارد و از حضور در کنار این بازیکنان بزرگ راضی است چرا که چیزهای زیادی یاد گرفته است. اولویت ما این است که تا پایان فصل با همین شرایط به میدان برویم ولی در ادامه با وجود ارائه پیشنهادهای باشگاه های دیگر برای به خدمت گرفتن این بازیکنان تلاش خواهیم کرد.

مدیر برنامه‌های چیچاریتو در پایان گفت:‌ موکلم از نیمکت‌نشینی در رئال ناراحت نیست و تلاش می کند تا بتواند رقابت خوبی با رقیبانش داشته باشد تا بار دیگر به سطح بازیکنان بزرگ برگردد.

رئال‌مادرید در حال حاضر در مراکش حضور دارد و توانسته اولین دیدار خود در جام جهانی باشگاه‌ها را با پیروزی پشت سر بگذارد.

رئال فردا (شنبه) در دیدار نهایی جام جهانی باشگاه‌ها باید برابر سان لورنزو آرژانتین به میدان برود. رئالی‌ها 21 دیدار است که تساوی و شکست نداسته اند و در تمام بازی‌های خود به پیروزی رسیده‌اند.