کد خبر: ۶۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۴۳

پیشنهاد اغواکننده برای نیلسون/500 میلیون برای 13 بازی؟!

 اين روزها بحث جدايي نيلسون کوريا، دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس داغ است و مديربرنامه‌هاي او روز گذشته گفته بود تکليف نيلسون در جلسه امروز با مسئولان باشگاه مشخص مي‌شود.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، نيلسون کوريا قصد داشت در پايان هفته‌ گذشته ايران را به مقصد پرتغال ترک کند اما به خاطر مشکل خروجي‌ و عدم همکاري باشگاه پرسپوليس با او براي حل اين مشکل مجبور شد چند روز ديگر هم در کشورمان ماندني شود.

او صبح پنج‌شنبه براي حل مشکل خروجي‌اش به باشگاه پرسپوليس مراجعه کرد اما باز هم دست خالي برگشت چراکه منتقمي حق امضا نداشت و حق امضا به طاهري، نايب رئيس هيئت مديره باشگاه تفويض شده بود و او هم امروز مي‌تواند برگه خروج نيلسون را امضا کند. نيلسون با مشکلات زيادي مواجه است و از اين رو تمايلي به ماندن در پرسپوليس ندارد.

اين بازيکن برزيلي به خاطر مشکلات مالي باشگاه و پرداخت نشدن مطالباتش و اصرار کادر فني به سيستم چرخشي براي استفاده از دروازه‌بانان ناراضي است. او بارها در مصاحبه‌هايش گفته با سوشا مکاني مشکلي ندارد اما تاکيد کرده سيستم چرخشي به هر دوي آن‌ها آسيب زده و هر 2 متضرر شده‌اند. نيلسون از چند تيم ليگ برتري از جمله راه‌آهن و گسترش فولاد تبريز پيشنهاد دارد؛ با اين حال او منتظر تصميم مسئولان باشگاه است.

البته مسئولان باشگاه به مديربرنامه نيلسون به خاطر مذاکره با ديگر باشگاه‌ها تذکر داده‌اند که او هم به تماس واسطه‌هاي کادر فني پرسپوليس با دروازه‌باناني چون شهاب گردان، وحيد طالب‌لو و حسن رودباريان اشاره کرده و به موکلش حق داده با ديگر باشگاه‌ها مذاکره کرده باشد.

مديربرنامه نيلسون در حالي از مذاکره پرسپوليس با چند دروازه‌بان خبر داده که گفته مي‌شود حميد درخشان، سرمربي پرسپوليس نه تنها مخالفتي با جدايي نيلسون ندارد بلکه اصراري هم به ماندن سوشا نمي‌کند. قرار است امروز در جلسه‌‌اي بين نيلسون و طاهري تکليف دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس مشخص شود. اگر خروجي جلسه موافقت با جدايي نيلسون و پرداخت طلب‌هاي او باشد اين دروازه‌بان برزيلي به احتمال زياد راهي تبريز خواهد شد.

گفته مي‌شود گسترش فولاد پيشنهاد 500 ميليوني براي 13 بازي باقيمانده ليگ به او داده و نيلسون هم از اين پيشنهاد استقبال کرده است.
منبع: خراسان