کد خبر: ۶۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۵۰

مرگ نگهبان بانک با شلیک سه گلوله

 نگهبان بانک اقتصاد نوین در شهر جدید لار درحالی با شلیک گلوله خود را کشت که چندین ساعت از اتمام کار بانک گذشته بود.

به گزارش فرهيختگان آنلاين(FDN.IR)، انگیزه جعفر 45 ساله از این کار هنوز برای دوستان و اطرافیان او مشخص نشده و پلیس در حال بررسی این موضوع است.

  مردم فکر کردند سرقت مسلحانه است
آخرین چهارشنبه آذرماه امسال بود که مردمی که در حال تردد در فلکه طاووس شهرستان جدید لار بودند با صدای سه گلوله توجهشان به سمت بانک اقتصاد نوین جلب شد. به گفته شاهدان ماجرا، افرادی که در محل حضور داشتند با وحشت سعی کردند از محل دور شوند و تصور می‌کردند که سرقت مسلحانه در بانک رخ داده است. یکی از افرادی که در سینما آزادی این شهر فعال است، به فرهیختگان گفت: «بانک اقتصاد نوین جنب سینما آزادی واقع شده به صورتی که صدای گلوله‌ها به راحتی در سینما شنیده و باعث وحشت مردم شد.» او با اشاره به اینکه بانک تعطیل شده بود، گفت: «وقتی ما رسیدیم نگهبانی که هر روز جلوی در بود را دیدیم که بر زمین افتاده و مقدار زیادی خون در کنارش ریخته است.»

 یکی از کسانی که در یک مبل‌فروشی در همان فلکه فعالیت می‌کند به فرهیختگان گفت: «ساعت حدود 7 بود که متوجه صدای شلیک شدیم و وقتی از مغازه بیرون آمدیم افرادی را دیدیم که از آنجا با سرعت فاصله می‌گیرند.» وی با بیان اینکه فورا با اورژانس تماس گرفتیم، ادامه داد: «من به سرعت اورژانس را خبر کردم، اما وقتی آمبولانس به محل رسید دیر شده بود و تکنسین اورژانس مرگ او را تایید کرد.» او همچنین ادامه داد: «اگر افرادی که قبل از من آنجا بودند به جای فرار کردن با اورژانس تماس می‌گرفتند شاید آن فرد زنده می‌ماند.»

یکی از تکنسین‌های اورژانس شهر جدید لار که در این حادثه به محل اعزام شده بود درباره اینکه عده‌ای می‌گویند اورژانس دیر به محل حادثه رسید، گفت: «ساعت 18:40 این حادثه به ما اعلام شد و راس ساعت 18:48 به محل رسیدیم.» او با بیان اینکه در کمترین مدتی که امکان داشته بالای سر متوفی حضور داشتیم، گفت: «اولین تماسی که با ما گرفته شد حدود پنج دقیقه پس از شلیک گلوله‌ها بود، و وقتی ما رسیدیم مرد 45 ساله علائم حیاتی نداشت.»


  علت ماجرا در دست بررسی
پلیس شیراز هنوز درباره این موضوع اظهارنظر نکرده و این گزارش براساس گفته‌های شاهدان ماجرا و کسبه‌ای که در نزدیکی این بانک فعالیت دارند تنظیم شده است. دو گمانه‌ در مورد علت حادثه وجود دارد؛ از یک‌سو با توجه به دوربین‌های بانک و قرار دادن گلوله واقعی در تفنگ امکان خودکشی وجود دارد. عده‌ای دیگر نیز معتقدند که حادثه بر اثر بی‌احتیاطی در استفاده از اسلحه رخ داده است. اظهارنظر قطعی در این مورد بعد از اعلام نظر پلیس آگاهی ممکن است. این نگهبان بانک که مردی میانسال و دارای دو فرزند بود، زمانی دست به این کار زد که کسی در بانک حضور نداشت.