کد خبر: ۶۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۳۶

نقشه‌ شیطانی یک زوج برای اخاذی از مردان

 یک زن و دو مرد که با طراحی نقشه‌های شیطانی از مردان اخاذی می‌کردند، توسط پلیس امنیت عمومی شهرستان آشتیان استان مرکزی دستگیر شدند.

 به گزارش فرهيختگان آنلاين(FDN.IR)، اواخر ماه گذشته گزارش‌هایی از اخاذی یک زوج جوان از یک شهروند به پلیس شهرستان آشتیان اعلام شد و تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی بررسی کارشناسانه موضوع را آغاز کردند. در تحقیقات مشخص شد که این زوج جوان با کمک یکی از دوستان‌شان، مردان جوان را فریب داده و به منزل‌شان می‌کشانند و با شگردهای مختلف از آنها اخاذی می‌کنند.

با ادامه تحقیقات دو نفر از افرادی که به این روش از آنها اخاذی شده بود، شناسایی شدند و با حضور در یگان انتظامی گفتند: «این زن و شوهر به همراه یکی از دوستان‌شان با تهدید اخلاقی، مبلغ ۲۹۰ میلیون ریال از آنها اخاذی کرده‌اند و آنها نیز به ناچار دستخط‌هایی برای طلب‌های میلیونی به آنها داده‌اند.»

 پس از اعلام این شکایات، با هماهنگی قضایی، خانه متهمان شناسایی شد و در عملیات ویژه، زوج جوان و همدست‌شان دستگیر شدند. در همین رابطه سرهنگ رضا قائدرحمت، فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان گفت: «در بازجویی‌های به عمل آمده، متهمان به اخاذی از ۱۰ شهروند در سطح شهرستان اعتراف کرده‌اند.»