کد خبر: ۶۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۰

اوضاع پرسپولس بحرانی تر از همیشه/ نه استعفا مي‌دهند نه پاسخ!

 اوضاع باشگاه پرسپوليس در حساس ترين روزهايش بحراني تر از قبل دنبال مي شود اما نه کسي پاسخگوي اين وضع است و نه خبري از استعفاي عاملان اين وضعيت است.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، باشگاه پرسپوليس سالهاست با مشکلات مديريتي و تصميمات اشتباه و پرغلط وزارت ورزش دست به گربيان است و در حالي که ابتداي ليگ چهاردهم اعلام شده بود هيات مديره اي براي اين باشگاه انتخاب مي شود تا مشکلات را به حداقل برساند، نه تنها اين اتفاق رخ نداد بلکه انتخاب همين هيات مديره مشکلات سرخپوشان را چند برابر کرد.

تصميم نگرفتن

امروز براي پرسپوليس تصميم نمي گيرند و همين تصميم نگرفتن بدترين ضربه است بر پيکر تيمي که روزي نه يک باشگاه که يک ايدئولوژي بود و فرهنگ. جرمش شايد البته همين بزرگ بودنش بود که سياسيون نردبانهايشان را آوردند و کوشيدند از اين باشگاه بالا بروند و البته هرچه آنها بالاتر رفتند، اين باشگاه دچار شان نزول شد و جايگاهش کم رنگ تر شد.

پيشنهاد مديريت به پروين

به امروز اين تيم نگاه کنيد و البته هرگز آرزوي تصميم گيري براي اين باشگاه نکنيد، چرا که تصميم نگرفتن براي انتخاب مدير عامل براي اين باشگاه همانقدر ضرر زننده است که بخواهند يک تصميم سياسي ديگر براي اين باشگاه بگيرند و يا يک ورزشي مثل پروين را آنجا بنشانند اما با تصميمات سياسي به اين باشگاه پول ندهند تا فرداي روزگار بگويند بفرماييد اين هم يک مدير ورزشي!

تصميم غير فرهنگي

سياسي بازداشت است! حتي اگر فرض کنيد همين امروز آزاد شود و به راس مديريت بازگردد و هيات مديره دوباره او را بر سرکار بگمارد، آيا اين تصميم درستي است؟ آيا فرهنگي است؟ آيا بايد بپذيريم که ميليونها جوان عاشق اين تيم پس از آن تصميم نسبت به بازداشت شدن و تهمت اقتصادي خوردن بي عار نمي شوند؟

آيا بايد پرسپوليس (و استقلال) را به خاطر 10 ميليارد تومان هزينه در سال آنهم در عصر اختلاس هاي 3 و 9 و 12 هزار ميلياردي به کساني واگذار کنيم که ممکن است به دليل تراکنش هاي مالي بسيار بالا دچار سوء تفاهم يا اختلاف حساب شوند و کارشان به بازداشت شدن برسد؟ آيا مي توان اينچنين پرسپوليس را واگذار کرد و هيچکس هم در باره اتفاقات اخير مسئوليت برگردن نگيرد و حرفي نزند؟ و پاسخگو نباشد؟

چرا پاسخگو نيستند؟

يعني امروز نه وزير و نه معاونانش نبايد بيايند و توضيح بدهند که چه کردند که کار به اينجا رسيد؟ به اين خبر دقت کنيد: يک هفته قبل مدير شرکت هواپيمايي کره به دليل بيست دقيقه تاخير در پرواز هواپيمايي که از فرودگاه جان افکندي نيويورک عازم کره جنوبي بود جلوي خبرنگاران حاضر شد و عذرخواهي کرد و از کليه سمت‌هايش استعفا داد!

پرسپوليس را اما واگذار کرده اند و تاکنون تيم را بد بسته اند و با ضد انقلاب سر يک ميز نشسته اند و بايد 17 ميليارد به اسپانسر شاکي بدهند و پول سال آينده دايي را هم دادند تا کلي ضرر کرده باشند و حالا هم در بازداشت به دليل ابهام هاي مالي هستند اما نه کسي استعفا مي دهد و نه عذرخواهي مي کند.
منبع: مهر