کد خبر: ۶۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۵

نوری: شانس قهرمانی هستیم/ با غیرت ایرانی به مصاف حریفان می‌رویم

 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید، ایران یکی از شانس‌های قهرمانی در جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود و با داشتن بازیکنان و البته سرمربی خوب می‌تواند عملکرد خوبی را در اینجام داشته باشد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، محمد نوری به روند آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آفریقای جنوبی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اردوی خوبی پشت سر می‌گذاریم و با توجه با شرایط آب و هوایی مشابهی که با استرالیا دارد، به نظرم شرایط خوبی است.

او ادامه داد: بازیکنان نیز در اردو با تمام وجود تمرین می‌کنند و در حال حاضر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم که این روند آماده سازی به خوبی ادامه داشته باشد و بتوانیم برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به برنامه ریزی کی روش برای اردوی آفریقای جنوبی اشاره کرد و گفت: این اردو جزو برنامه‌های کارلوس کی‌روش بوده و پیش از جام جهانی هم برای اردو به اینجا آمده بودیم و نتیجه‌ آن را نیز در برزیل مشاهده کردیم. کی روش برای تک تک لحظات تیم ملی ایران برنامه دارد و می‌تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا داشته باشد.

نوری همچنین به شرایط تمرینی و دیدارهای تدارکاتی ایران نسبت با سایر تیم‌های رقیب اشاره کرد و گفت: مطمئنا سرمایه‌گذاری ما با تیم‌های دیگر قابل مقایسه نیست و در این میان تنها غیرت ایرانی برای موفقیت گره گشاست. تیم‌هایی چون قطر و امارات تمرینات بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند و با گرفتن بازیکنان تبعه و برگزاری دیدارهای تدارکاتی زیاد از آمادگی خیلی خوبی برخوردار هستند. ولی ما هم با این شرایط کنار آمده‌ایم و به نوعی به آن عادت ‌کرده‌ایم.

او اضافه کرد: امیدواریم در جام ملت‌های آسیا عملکرد خوبی را داشته باشیم، ولی فراموش نکنیم از نظر امکانات به هیچ عنوان قابل مقایسه با تیم‌های دیگر نیستیم، با این وجود بازیکنان و سرمربی بسیار خوبی داریم. تیم ملی ایران در این دوره نیز یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود و اگر در ادامه با قرعه خوبی روبرو شویم می‌توانیم تا فینال برویم و قهرمان شویم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مورد دیدارهای تدارکاتی در آفریقای جنوبی نیز گفت: حریف ما تیم یک قوی بود و خیلی ما را اذیت کرد. شاید در این چند ماه اخیر یکی از سخت‌ترین بازی‌های ایران در مقابل تیم اورلاندو حریف بود و اصلا فکر نمی‌کردیم که اینقدر خوب و قوی باشد. با این در بازی مقابل حریفمان خسته بودیم و فشار زیادی بر اثر تمرینات صبح و بعدازظهر به بازیکنان وارد شده بود، اما توانستیم این تیم را سه بر یک شکست دهیم. بعد از این دیدار برای بازی مقابل عراق و فلسطین آماده می‌شویم و امیدوارم شرایط به خوبی پیش رود.

نوری در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد حاشیه‌های پیش آمده برای خروجش از ایران نیز اظهار کرد: ممنوع الخروج شدنم کمی تمرکزم را بر هم زد و چون به من اطلاع نداده بودند دچار مشکل شده بودم. این مشکل مربوط به دوران حضور در صبا بوده است. امیدوارم که چنین مشکلاتی دیگر برای هیچ یک از بازیکنان پیش نیاید و با تمام قوا به جام ملت‌های آسیا برویم و هیچ مشکلی نداشته باشیم.

او همچنین در مورد شرایط پیش آمده برای تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: شرایط پرسپولیس امسال بسیار شاهکار بود! من پنج سال است که در پرسپولیس حضور دارم و امسال شاهد بد‌ترین شرایط هستم. در حال حاضر و در شرایطی که در نیم فصل به سر می‌بریم، تیم نه بودجه‌ای دارد و نه مدیر عاملی دارد و نه کسی حق امضا دارد تا بتوانیم بازیکنان جدید را جذب کنیم. شرایط پرسپولیس بسیار بحرانی است و با وجود اینکه سخت‌ترین گروه در لیگ قهرمانان آسیا داریم و دیگر تیم‌ها در تدارک گرفتن بازیکنان بزرگی هستند و شاید هزینه یکی از بازیکنان آن‌ها به اندازه کل بودجه پرسپولیس باشد اما می‌بینیم پرسپولیس با چنین شرایط دشواری روبروست.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جذب بازیکن در این تیم اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم بازیکن خوب داخلی را جذب کنیم و اگر قرار است بازیکن خارجی جذب کنیم بازیکنی با کیفیت باشد و مانند چند سال پیش نشود که بازیکن خارجی گرفتیم و آن‌ها بر روی نیمکت بنشینند.

نوری ادامه داد: اگر قرار به حضور بازیکن خارجی است، بازیکنی را جذب کنیم که چند پله از ما بالا‌تر هستند و بتوانند به ما کمک کند. متاسفانه در حال حاضر هیچ گونه برنامه‌ریزی را در پرسپولیس نداریم عدم ثبت مدیریت مهم‌ترین مشکل ما محسوب می‌شود و اگر در این میان اگر سرمربی یا مدیر ثبات داشته باشند، می‌توانند برای تیم بهتر تصمیم گیری کنند.

او در پایان خاطر کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و بر روی بازیکنانی که در این تیم حضور دارند فشار زیادی وجود دارد. با تمام این موارد امیدوارم شرایط به خوبی پیش رود چون زمان در حال از دست رفتن است.
*ایسنا