کد خبر: ۶۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۵

دست های پشت پرده می خواهند تیشه به ریشه پرسپولیس بزنند!

 عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: «تیم ما سرمربی دارد و تا ما هستیم درخشان هم سرمربی تیم ماست.»

حسین کلانی در رابطه با خبر مذاکره پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: «این مساله صد در صد شایعه است. اگر برانکو راست می گوید، اعلام کند چه کسی از پرسپولیس با او صحبت کرده است. اگر خبری باشد باید هیات مدیره درباره آن تصمیم بگیرد اما شخصا نمی دانم در پرسپولیس چه خبر است. به نظر می رسد تصمیمات درباره پرسپولیس جای دیگری گرفته می شود که هر روز شاهد یک خبر هستیم که ما از آن خبری نداریم.»

 

وی در واکنش به شایعه انتخاب مدیرعامل تصریح کرد: «از نظر قانونی هیات مدیره باید مدیرعامل را تعییین کند. به غیر از سیاسی و زادمهر که حضور ندارند، 5 عضو دیگر هیات مدیره الان حاضر هستند اما در این مدت یک بار هم جلسه ای با حضور این 5 نفر برگزار نشده است زیرا آنقدر بلاتکلیف هستیم که نمی توانیم تصمیم جدیدی بگیریم. اگر هم قرار است تصمیم جدیدی گرفته شود، وزارت ورزش آنرا باید به ما ابلاغ کند.»

 

عضو هیات مدیره پرسپولیس اذعان داشت: «با این وضعیت وزارت ورزش بهتر است که احکام خود را درباره هیات مدیره ملغی کند. حالا اگر به نفرات دیگری از سوی وزارت ورزش حکم داده شده، بحثش جداست اما بهتر است همه چیز شفاف باشد نه اینکه وقتی ما هیچ جلسه ای برگزار نمی کنیم، از این سو و آن سو می شنویم که اتفاقات جدید در حال رخ دادن است.»

 

کلانی در پایان گفت: «یک سوال دارم. آقای برانکو که مدعی شده از سوی پرسپولیس با او صحبت کرده اند، بگوید که چه کسی با او مذاکره است؟ اصلا مگر پرسپولیس کسی را دارد که در این شرایط با او صحبت کند؟ در ضمن تیم ما سرمربی دارد و تا ما هستیم درخشان هم سرمربی تیم ماست. مطرح کردن این مسائل همه اش برای تضعیف روحیه پرسپولیس است و مطمئنا دست هایی وجود دارند که می خواهند این تیم را نابود کنند.»
منبع: کاپ