کد خبر: ۶۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۶۲

آخرين وضعيت انتقال مسلمان به استقلال

 معاون باشگاه ذوب آهن گفت: «مذاکرات ما با استقلال براي انتقال مسلمان هنوز به بن بست نخورده است.»

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، احمد فقيهي در رابطه با آخرين وضعيت محسن مسلمان اظهار داشت: «بحث مسلمان همچنان در بحث و جدل ميان باشگاه ها به سر مي برد و چند باشگاه خواهان جذب اين بازيکن شده اند. آذري شخصا با باشگاه هايي که خواستار جذب اين بازيکن شده اند، صحبت مي کند و مسلمان چون با باشگاه قرارداد دارد، نمي تواند خودش با هيچ باشگاهي وارد مذاکره شود. به هر حال اين بازيکن خواهان زيادي دارد اما باشگاه ذوب آهن در اين ماجرا کاملا حرفه اي برخورد مي کند.»

وي در پاسخ به اين سوال که پس تکليف قراردادي که مسلمان با استقلال امضا کرده، چه مي شود؟، عنوان کرد: «مسلمان در ماجراي مذاکره با استقلال غيرحرفه اي عمل کرد و خيلي زود اين ماجرا را رسانه اي کرد. حتي عکس هايش را از صفحه هاي اجتماعي پاک کرد و بعد از آن به باشگاه استقلال رفت. البته حضورش در باشگاه استقلال با هماهنگي باشگاه ذوب آهن بود اما اينکه بدون رضايت نامه با استقلالي ها قرارداد داخلي امضا کرده براي من عجيب است. قراردادي که او با استقلال امضا کرده در حال حاضر هيچ ارزشي ندارد زيرا قرارداد او با ذوب آهن پابرجاست.»

معاون باشگاه ذوب آهن ادامه داد: «البته مذاکرات ما با استقلال براي انتقال مسلمان هنوز به بن بست نخورده اما يحيي گل محمدي به عنوان سرمربي تيم که تصميم گيرنده اصلي در بخش نقل و انتقالات است اعتقاد داشت با مبلغي که استقلالي ها مي خواستند به ما بدهند، بهتر است مسلمان در ذوب آهن بماند. به نظرم اگر مسلمان از تيموريان ياد مي گرفت و مانند او حرفه اي عمل مي کرد، اين ماجرا اينگونه پيش نمي رفت.»

وي درباره آخرين وضعيت نقل و انتقالات اين تيم تصريح کرد: «ما سعي مي کنيم از فرصتي که داريم، بهترين استفاده را کنيم. آذري هم کمي سرش اين روزها شلوغ است زيرا باشگاه با مشکلات مالي نيز دست و پنجه نرم مي کند. ما در رشته هاي ديگر نيز فعاليت مي کنيم، ضمن اينکه نبايد فراموش کنيم سال گذشته وضعيت ذوب آهن حاد بود و وقت زيادي مي برد تا اين باشگاه از نظر مالي روي روال بيفتد.»

فقيهي در پايان در خصوص اظهارنظر آذري مبني بر احتمال جذب صادقيان از پرسپوليس گفت: «تا آنجايي که من در جريان هستم، هيچ بحثي درباره صادقيان مطرح نشده است و گل محمدي اين بازيکن را در ليست خود قرار نداده است.»
منبع: جام نیوز