کد خبر: ۶۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۷

پاسخ درخشـان به بازیکنان جدایـی‌طلب

 حضور هر روزه بازیکنان جدایی‌طلب در باشگاه، چکیده‌ای است از همه فعالیت‌های پرسپولیس در بازارچه زمستانی نقل و انتقالات.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، پرسپولیس امروزش را به اشتباه‌های مدیران، مربیان و همین بازیکنان مدیون است و حالا که خاک‌نشین شده، هیچ‌ بازیکنی نمی‌خواهدش. تنها خواسته این روزهای پرسپولیسی‌ها رضایتنامه‌ای است که راه را برای رفتن آنها باز می‌کند و به خاطرش، بازیکنان هر روز مسافت خانه تا باشگاه را گز می‌کنند. این هفته را هم پرسپولیس با شنیدن همین خواسته تکراری آغاز کرد.

چه شنبه شلوغی هم داشت اتفاقا. از نیلسون گرفته تا صادقیان، نورمحمدی، حقیقی و حتی علی‌عسگری به باشگاه رفتند تا شانس خود را برای جدایی بیازمایند و چه به موقع رفتند چون خود سرمربی هم در باشگاه بود. حمید درخشان می‌خواست اجرای برنامه‌هایش را از اعضای هیات‌مدیره پیگیر شود اما هیچ مسوولی در باشگاه حضور نداشت و او هم وقتش را به مذاکره با بازیکنان جدایی‌طلب گذراند. بازیکنانی که باشگاه صدور رضایتنامه‌شان را به جلب موافقت کادرفنی منوط دانسته بود و درخشان هم آب پاکی را روی دست آنها ریخت.


آقای سرمربی گفته بود تا برایش بازیکن نگیرند، نمی‌گذارد کسی تیم را ترک کند و حالا که لیستش هم خریداری ندارد، چاره‌ای پیش‌روی خود نمی‌بیند جز اینکه داشته‌هایش را نگه دارد. دلیل مخالفتش با جدایی بازیکنان که شنبه به باشگاه رفته بودند هم همین بود. درخشان تک به تک با نیلسون، نورمحمدی، حقیقی، صادقیان و علی‌عسگری صحبت کرد و به همه‌شان هم گفت که فکر رفتن را از سر بیرون کنند. همین حرف را در نشست بعد از آن با نایب رییس هیات‌مدیره باشگاه هم به زبان آورد و تاکید کرد که به جدایی هیچ بازیکنی راضی نیست. حتی میهمان‌های رسانه‌ای روز شنبه باشگاه هم این حرف را بارها از زبان سرمربی شنیدند تا اگر فردا روز بازیکنی رفتنی شد و پرسپولیس هم نتیجه نگرفت، دست‌های درخشان از بهانه خالی نباشد. او می‌گفت: «به تمام بازیکنانم نیاز دارم و به هیچ‌کدام از آنها برای جدایی از پرسپولیس رضایتنامه نخواهم داد. نه تنها نیلسون بلکه هیچ بازیکن دیگری هم حق جدایی از پرسپولیس را ندارد. من به همه بازیکنانم نیاز دارم و آنها جایی نخواهند رفت.» جالب‌تر اینکه درخشان سعی دارد به همه تلقین کند که بازیکنانش در اندیشه جدایی نیستند: «با رضا حقیقی که صحبت می‌کردم، گفت قصد جدایی ندارد و فقط می‌خواهد مشکلاتش حل شود. حتی نیلسون هم هیچ حرفی در مورد جدایی نزد. من به نیلسون گفتم که رسانه‌ها به اشتباه نوشته‌اند او را نمی‌خواهم و مطمئن باشید او در نیم‌فصل دوم هم دروازه‌بان تیم ما خواهد بود.»

آقای سرمربی در آخر معیارهایش برای خرید بازیکن را برای‌مان برشمرد: «در نقل و انتقالات با هیچ‌کس رفاقت ندارم و اگر هم بازیکنی را برای پرسپولیس بخواهم، فقط و فقط از طریق باشگاه عمل می‌کنم، نه خودم و رفقایم. هر کسی هم ادعا کرده که دوستان من برای حضور در پرسپولیس به او پیشنهاد داده‌اند، بداند که خودم از این تماس‌ها و پیشنهادها بی‌خبرم. فقط بازیکنانی می‌توانند به پرسپولیس بیایند که باشگاه با آنها تماس گرفته باشد، نه کسانی که ادعا کرده‌اند دوست حمید درخشان هستند.
* ایران ورزشی