کد خبر: ۶۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۶۴

مرگ دلخراش 4 زن و یک کودک در یک تصادف!

 آتش‌سوزی پس از واژگونی خودرویی در جاده بجنورد- شیروان در استان خراسان شمالی پنج سرنشین را زنده زنده گرفتار شعله‌های مرگ کرد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، مرکز مدیریت راه‌های استان خراسان شمالی اعلام کرد: براثر واژگونی این خودرو در محور بجنورد - شیروان در منطقه سیساب شهر بجنورد پنج نفر از جمله راننده این وسیله نقلیه کشته شدند.

براساس این گزارش، این حادثه دلخراش در ساعت چهار بامداد جمعه در این محور رخ داده که به دلیل نامعلومی خودرو پس از واژگونی دچار آتش‌سوزی شده و همه پنج سرنشین این خودرو در آتش سوختند.

براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های استان خراسان شمالی، کارشناسان پلیس راه این استان سرگرم بررسی علت واژگونی و آتش گرفتن خودرو هستند.

سرپرست پلیس راه خراسان شمالی علت اولیه احتمال آتش سوزی پس از واژگونی این خودرو در محور بجنورد- شیروان در روز جمعه را پاره شدن لوله سوخت این خودرو دوگانه‌سوز عنوان کرد.
سرهنگ «علیرضا حسین‌زاده» اظهار کرد: کف این خودرو پس از واژگونی به گاردریل برخورد کرده و احتمال پاره شدن و نشتی لوله انتقال سوخت به موتور این خودرو وجود دارد.

وی اضافه کرد: چون این خودرو دوگانه‌سوز بوده، با پارگی لوله گاز و بنزین، نشتی به وجود آمده بر اثر جرقه در برخورد خودرو با گاردریل به انفجار انجامیده است.

سرپرست پلیس راه خراسان شمالی گفت: در بررسی اولیه‌ای که از خودروی سوخته صورت گرفت به این احتمال رسیدیم و نتایج قطعی پس از بازدید فنی آتش‌نشانی مشخص می‌شود.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری بجنورد نیز گفت: خودروی سوخته  به بجنورد منتقل شده تا توسط کارشناسان فنی این سازمان مورد بررسی قرار گیرد.

گفته می‌شود این خودرو در مراکز غیرقانونی دوگانه‌سوز شده و از سوخت ال‌پی‌جی استفاده می‌کرد و در این حادثه راضیه صفرزاده 37 ساله، مریم حسین‌زاده 20 ساله، زهرا حسین‌زاده هفت ساله، مهناز قربانزاده 50 ساله و فاطمه قربانزاده به کام مرگ فرو رفتند.
منبع: ایران