کد خبر: ۶۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۹۰

اخاذی از دختر جوان در خودروی پژو 206

 پسر جوان که با تهديد شمشير اقدام به سرقت طلاجات دختر جوان کرده بود،‌توسط پليس دستگير شد.
 
به گزارش مردم سالاری، ساعت 20 و 30 دقيقه 20 آذرماه عوامل گشت نامحسوس اين يگان هنگام گشت زني در آدرس جلال آل احمد به سمت شرق بعد از چهارراه دانشي بودند که مشاهده کردند سرنشين يک دستگاه خودرو سواري پژو 206 در حال زور گيري و اخاذي از خانم جواني که بعداً خود را «سمانه» معرفي کرد، مي باشد.
 
به دنبال اين موضوع ماموران ضمن استعلام پلاک خودرو دريافتند خودروي مذکور از سوي مقام قضايي دستور توقف دارد و راننده آن بايد سريعا بازداشت شود و حکم جلب وي نيز صادر شده است. با تجميع اطلاعات بدست آمده ماموران طرح مهار را به اجرا گذاشته و وي را دستگير مي نمايند و در بازرسي از خودردو يک عدد شمشير و مقادير متنابهي حشيش و گراس کشف مي شود.
 
در بررسي‌هاي پليسي مشخص مي گردد که متهم که «منوچهر» نام دارد از اراذل اوباش متواري و تحت تعقيب پليس امنيت عمومي تهران بزرگ است که در ادامه از شاکيه که «سمانه» نام داشت تحقيق شد که وي اعلام داشت در حال رفتن به داروخانه بودم که متهم جلوي مرا گرفته و مرا به زور سوار ماشين 206 کرده و با تهديد شمشير طلاها و گوشي موبايلم را از من گرفتند.
 
گفتني است طبق اظهرات شاکيه ارزش اموال سرقت رفته از وي 7ميليون و 500 هزار تومان
مي باشد و در ادامه از متهم فوق مورد تحقيق و باز جوي شد که به جرم خود مبني بر آدم ربايي و زورگيري از شاکيه اعتراف کرد .
 
سرهنگ اميرحسين رضايي رييس کلانتري 118ستارخان درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده متهم پس از تحقيقات مقدماتي جهت بررسي تخصصي تر در اختيار ماموران پايگاه دوم پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ قرار گرفت.