کد خبر: ۶۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۸

عزت‌الله انتظامي: جاي مرتضي احمدي به راحتي پر نخواهد شد

  انتظامي که از شنيدن خبر فوت احمدي بسيار متاثر شده درباره او مي‌گويد: «مرتضي احمدي کسي بود که تمام نکات ارزشمند قديمي را در کتاب‌ها و آثارش جمع مي‌کرد و بعد هم به چاپ مي‌سپرد. ما روي صحنه با هم خاطرات خيلي زيادي داشتيم و او سابقه بسيار درخشاني در تئاتر و سينما دارد.»

انتظامي درباره نحوه آشنايي‌اش با زنده‌ياد مرتضي احمدي مي‌گويد: «من در تئاتر پارس بازي مي‌کردم که مرتضي براي خواندن به آنجا آمد. او سبک خودش را در پيش‌پرده‌خواني داشت که مردم هم آن را خيلي دوست داشتند و در اين کار واقعا موفق بود. من هم پيش‌پرده مي‌خواندم و با هم دوست بوديم و بارها با هم روي صحنه رفتيم. تا اين که من به آلمان رفتم و رابطه ما قطع شد.»

آقاي بازيگر مي‌افزايد: «اما بعد از بازگشتم، دوباره با هم ارتباط گرفتيم. هميشه هر وقت مي‌ديدمش به او عرض ارادت مي‌کردم و خيلي دوستش داشتم. هر وقت هم از او خواهش مي‌کردم که سر فيلمي حاضر شود، با روي باز مي‌پذيرفت و مرا شرمنده خود مي‌کرد.»

انتظامي که اين روزها خود به دليل بيماري در خانه بستري است با اظهار تاسف مي‌گويد: «متاسفانه در شرايطي هستم که در اين هوا دکتر اجازه خروج از منزل به من نمي‌دهد وگرنه الان وظيفه‌ام بود که به خانه‌اش بروم و به خانواده‌اش تسليت بگويم. متاسفم که مرتضي را از دست داديم. جاي او ديگر به راحتي پر نخواهد شد.»
*باني فيلم