کد خبر: ۶۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۴۲

متخلف سوءاستفاده کننده از عقايد مذهبي دستگير شد

  با پيگيري فعالان در کميسيون ماده 11 تعزيرات حکومتي دانشگاه علوم پزشکي شيراز، فرد متخلفي که با ارائه مواد غذايي و داروهاي به‌اصطلاح متبرک از اعتقادات و عقايد مذهبي بيماران در شيراز سوءاستفاده مي‌کرد، به دام قانون افتاد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، دبير کميسيون ماده 11 تعزيرات حکومتي اين دانشگاه اظهار داشت: طي بررسي‌هاي صورت گرفته توسط اداره نظارت و در پي آن اعلام تخلف شخصي در حومه شهر شيراز، کميسيون ماده 11 تعزيرات با اخذ دستور از مقام قضايي و هماهنگي با مأموران پليس اماکن به محل مراجعه کردند.

وي اظهار داشت: با ورود مأموران به محل اعلام‌ شده، مشخص شد شخصي در محيطي غير بهداشتي و با سوءاستفاده از اعتقادات و عقايد مذهبي مردم، اقدام به ارائه خدمات درماني از جمله نوشيدن مايعات و مواد غذايي به‌اصطلاح متبرک و ارائه داروهايي در همين راستا مي‌‌کرد.

تدين بيان کرد: اين اقلام بلافاصله توسط مأموران جمع‌آوري و محل فعاليت پلمب و متهم نيز جلب و به مقام قضايي معرفي شد.

دبير کميسيون ماده 11 تعزيرات حکومتي دانشگاه علوم پزشکي شيراز از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را با تماس به شماره‌هاي 32122224، 32122225 و 32122291 مربوط به کميسيون ماده 11 تعزيرات و يا شماره‌هاي 1819 و 1590 مربوط به مرکز پايش و مراقبت‌هاي درماني اطلاع دهند و يا به نشاني ايميل taziratdp3@sums.ac.ir، براي پي‌گيري به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکي شيراز برسانند.

*فارس