کد خبر: ۶۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۶۳

جزئیات سفر روحانی به استان خراسان جنوبی

 معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رییس‌جمهور گفت: رییس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید در یازدهمین سفر استانی خود، چهارشنبه این هفته به خراسان جنوبی سفر می کنند.
 
علی اصغر احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رییس‌جمهور روزچهارشنبه (سوم دی ماه) پس از ورود به استان خراسان جنوبی و انجام مراسم استقبال رسمی به استادیوم آزادی بیرجند برای انجام سخنرانی به جمع مردم این استان می‌رود و در ادامه شرکت در جلسه سرمایه گذاران استانی، دیدار با علما و ایثارگران و خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های سفر رییس‌جمهور به این استان شرقی کشور است.
 
وی افزود: طرح‌ها و مصوبات مربوط به توسعه این استان هم در شورای اداری استان که با حضور رییس‌جمهورو برخی از معاونان وی و وزرا به همراه مدیران استانی تشکیل می‌شود، نهایی خواهد شد.
 
وی با بیان این‌که «ارائه جمع‌بندی سفر و پاسخ به پرسش‌های رسانه‌های استانی نیز پایان‌بخش برنامه‌های یازدهمین سفر دولت یازدهم خواهد بود» اظهار کرد: در کنار برنامه‌های رییس‌جمهور، تعدادی از وزرا و معاونان رییس‌جمهورهم به شهرستان‌های استان خراسان جنوبی خواهند رفت تا ضمن ابلاغ سلام رییس‌جمهور و آگاهی یافتن از نقاط مثبت و ضعف این شهرها، گزارشی از آخرین وضعیت این مناطق را به رییس‌جمهور ارائه کنند.