کد خبر: ۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۳۴۲

سید حسن خمینی: مشکلات آنقدر انباشته شده که کسی انتظار حل یک باره آن را ندارد

سید حسن خمینی ضمن تبریک هفته دولت گفت: امیدواریم این دولت بتواند مشکلات سخت در زمینه معیشت و در زمینه های خارجی و داخلی را از پیش رو بردارد.

نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز مردم چشم امید خود را به دولت دوخته اند، گفت: دولت با شیب مناسب و روند مقبول مشکلات را حل کند.

 به گزارش سرویس سیاسی سایت خبری تیک، سید حسن خمینی ضمن تبریک هفته دولت گفت: امیدواریم این دولت بتواند مشکلات سخت در زمینه معیشت و در زمینه های خارجی و داخلی را از پیش رو بردارد.

وی افزود: در جامعه شاهدیم که مردم با امید زیادی به فکر، دست ، اندیشه و سخن دولت توجه می کنند لذا این امید را گرامی می داریم و این نکته اتکا و قوت دولت است و ما نیز به همراه یک یک مردم چشم امید به فردای بهتر این کشور مقدس داریم.

نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی ادامه داد: البته مشکلات آنقدر انباشته شده که کسی انتظار حل یک باره آن را ندارد اما همه از دولت انتظار دارند که با شیب مناسب و روند مقبول این مشکلات را حل کند که تا به امروز هم آن را به خوبی شاهد بودیم.

سید حسن خمینی همچنین ضمن تشکر از دولت های گذشته خاطر نشان کرد: از تمام دولت های جمهوری اسلامی از زمان امام بزرگوار تا به امروز که برای کشور زحمت کشیده اند تشکر می کنم و برای شهدای امروز، شهید باهنر و رجایی نیز علو درجات را مسئلت دارم.