کد خبر: ۶۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۲۹
نماینده ولی فقیه در بسیج:

تلاش های امثال علی مطهری برای رفع حصر به پیچیده شدن موضوع می انجامد / اگر قرار باشد تلاشی در این موضوع صورت بگیرد باید پنهان باشد

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه در موضوع حصر عده ای خود را دلسوز تر از رهبری نشان ندهندگفت: حصر سران فتنه مطابق با عقل سیاسی و منطق اجتماعی است.
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه در موضوع حصر عده ای خود را دلسوز تر از رهبری نشان ندهندگفت: حصر سران فتنه مطابق با عقل سیاسی و منطق اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری «تیک» Tik.ir، حجت الاسلام تویسرکانی گفت:  موضوع رفع حصر ساز و کار امنیتی خاص خودش را دارد، مراکز قانونی در نظام تصمیم به حصر این افراد گرفته اند و بر اساس قوانین جمهوری اسلامی و همان مراکزی که تصمیم به حصر این افراد گرفته اند همان مراکز هم اختیار رفع حصراین افراد را دارند. پس موضوع حصر تا کی ادامه پیدا کند این به تشخیص آن مجموعه ای است که به اختیار قانون این امر را برعهده دارد و هر زمانی که آن ها تصمیم گرفتند چون تصویب شان باید به تایید رهبر انقلاب برسد برای مردم ایران هم مطاع است و مشکلی نیست.


وی که با بسیج پرس گفتگو می کرد، ما نمی خواهیم با برخوردهای غیرعقلانی و تعصب های جاهلانه با این موضوع برخورد کنیم، ما با این موضوع  با عقلانیت و منطق برخورد می کنیم و همچنان که حصر امروز این افراد مطابق با عقل سیاسی و منطق اجتماعی است. البته در این رابطه عده ای نباید خودشان را دلسوزتر از نظام و رهبری نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در بسیج تصریح کرد: تلاش هایی که افرادی امثال آقای مطهری انجام می دهند به پیچیده شدن موضوع می انجامد و به حل موضوع کمک نمی  کند بلکه اگر قرار باشد تلاشی در این موضوع صورت بگیرد باید پنهان بوده و مطابق با عقل و تجربه گذشته باشد و با جنجال و فضا سازی و مظلوم نمایی که رفتارهای غیرعقلانی است راه به جایی نمی رسد.

حجت الاسلام تویسرکانی اضافه کرد: همان کسانی که این فتنه را به وجود آوردند امروز وفاداری خودشان را به این جریان نشان می دهند، این فضای مطالبه گری فضای صهیونیستی آمریکایی است و شبکه های صهیونیستی آمریکایی به دنبال ایجاد فضای مطالبه گری هستند و این خواسته مردم نیست و مردم ایران دنبال چنین مطالبه ای نیستند.