کد خبر: ۶۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۳۲

پاسخ تند حقيقي به انتقادات رهبري‌فرد

 هافبک تيم پديده مشهد پاسخ مصاحبه تند کاپيتان پيشين پرسپوليس را داد.

رضا حقيقي در واکنش به انتقادهاي بهروز رهبري‌فرد از او اظهار داشت: آدم دروغگو حواس ندارد! رهبري‌فرد اول مي‌گويد مرا نمي‌شناسد اما بعد 30 خط در مورد من صحبت مي‌کند. يکبار براي هميشه جواب او را مي‌دهم و ديگر در مورد اين مسئله صحبت نمي‌کنم.

وي ادامه داد: اگر رهبري‌فرد دوست دارد با من صحبت کند بايد با مدير برنامه‌هايم حرف بزند و براي دو سه ماه آينده وقت بگيرد تا با مدير برنامه‌هايم صحبت کند، چون من اجازه نمي‌دهم که او از نزديک مرا ببيند. من در مورد رهبري‌فرد هنوز سر حرفم هستم.

هافبک تيم پديده مشهد تصريح کرد: من گفتم رهبري‌فرد هر موقع رزومه جام جهاني داشت مي‌تواند در مورد من حرف بزند اما او در مورد من صحبت کرد. البته فکر مي‌کنم رهبري‌‌فرد مي‌خواست در مورد من حرف بزند تا از کنارم به شهرت برسد.

حقيقي در ادامه انتقاداتش نسبت به رهبري‌فرد خاطر نشان کرد: من راه‌حل ديگري هم دارم که رهبري‌فرد با آن به شهرت برسد. اگر او بخواهد با مسئولان باشگاه پديده صحبت مي‌کنم تا به عنوان تدارکات تيم ما استخدام شود! آن وقت هر زمان سرمربي تيم خواست به نشست خبري برود رهبري‌فرد مي‌تواند به بهانه چاي آوردن جلوي دوربين برود.

وي در پايان عنوان کرد: همانطور که تاکيد کردم ديگر در مورد رهبري‌فرد صحبت نمي‌کنم، چون وقتم براي اين کار آزاد نيست.
*تسنيم