کد خبر: ۶۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۰۷

پيشنهاد پرسپوليس بازيکن مدنظر ما را هوايي شد

  سرپرست گسترش فولاد گفت: «در روزهاي پاياني نقل و انتقالات پرسپوليس به ثابتي پيشنهاد داده بود و همين کمي هوايي اش کرده بود.»

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، حسن آذرنيا در رابطه با پايان نقل و انتقالات گسترش فولاد اظهار داشت: «ليست تيم را بسته ايم و ديگر براي بازيکن خارجي هم جا نداريم. تمام نفراتي که به گسترش فولاد اضافه شده اند، با نظر کمالوند بوده اند و تصور مي کنم او از نقل و انتقالات تيم راضي باشد. البته اين تيم به صورت خصوصي اداره مي شود و محدوديت هايي نيز دارد که بايد با آنها کنار آمد.»

 وي در رابطه با عدم حضور ثابتي تصريح کرد: «ثابتي به دعوت باشگاه گسترش فولاد به تمرين ما آمده بود و چند روزي را در کنار ما بود. او قراردادي با گسترش فولاد امضا نکرد و چون 2 سال بود که بازي نکرده بود، قرار شد به تمرين بيايد تا کادرفني شرايطش را ارزيابي کند. البته در اين روزهاي پاياني پرسپوليس به او پيشنهاد داده بود تا به تهران برود و همين کمي هوايي اش کرده بود.»

سرپرست گسترش فولاد در ادامه تصريح کرد: «البته ما در روز آخر توانستيم نوشي صوفياني را با همکاري باشگاه تراکتورسازي جذب کنيم. آنها نمي توانستند لک را از ليست خارج کنند و صوفياني را به ما دادند. البته قصد داشتيم دروازه بان خارجي جذب کنيم که نشد.» آذرنيا با اشاره به اردوي اين تيم در آنتالياي ترکيه گفت: «با نفرات کامل تمرينات را ادامه مي دهيم. 17 دي به سمت آنتاليا حرکت مي کنيم تا اردوي 13 روزه اي را در ترکيه داشته باشيم. در اين اردو با تيم هايي از ليگ هاي لهستان، روسيه و قزاقستان روبرو مي شويم.»

وي در پايان در خصوص نامه اعتراض آميز گسترش فولاد به سازمان ليگ گفت: «بهروان اعلام کرده که شايد ليگ زودتر شروع شود اما ما برنامه ريزي کرديم و نمي توانيم زودتر از 14 بهمن به ميدان برويم. به سازمان ليگ نيز نامه زديم اما متاسفانه جوابي دريافت نکرديم اما قطعا زودتر از تاريخ اعلام شده، بازي نمي کنيم.»
*جام نيوز