کد خبر: ۷۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۲۰

پيروزي ايران مقابل امارات مهمتر شد

پيروزي غافلگيرکننده کره جنوبي مقابل استراليا معادلات مرحله نيمه نهايي را تغيير داد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، کره جنوبي امروز درشهر بريزبن با يک گل استراليا را برد و البته مي‌ توانست در لحظات پاياني دوبار ديگر هم دروازه ميزبان را باز کند. اين برد پس از دو پيروزي 4 گله استراليا مقابل کويت و عمان اهميت بسياري داشت و کره جنوبي را سرگروه اين گروه کرد.

کره جنوبي در مرحله بعدي با يکي از سه تيم عربستان، ازبکستان يا چين مواجه خواهد شد که البته به نظر شانس عربستان براي رويارويي با کره بيشتر از سايرين است. ديدارهاي يک دست از مرحله يک چهارم نهايي فردا با انجام دو بازي عربستان ـ ازبکستان و چين ـ کره شمالي مشخص خواهد شد و بايد منتظر ماند که چه تيمي به ديدار استرالياي ميزبان مي‌ رود؟

در حال حاضر همچنان شانس اصلي نيمه نهايي دو تيم کره جنوبي و استراليا هستند و البته صعود عربستان به عنوان تيم دوم اندکي شانس کره جنوبي را براي صعود به نيمه نهايي کم خواهد کرد چرا که اين دو تيم قدرت هاي سنتي آسيايي محسوب مي‌ شوند. در عين حال، برنده ديدار کره جنوبي با تيم دوم گروه ب، در نيمه نهايي با برنده سرگروه گروه ايران با تيم دوم گروه چهارم رقابت خواهد کرد. اگر ايران به عنوان تيم اول از اين گروه صعود کند و اگر حريف مرحله يک چهارم نهايي يکي از دو تيم عراق يا اردن باشد، مي‌ شود گفت که راه ما براي صعود به فينال هموارتر از قبل شده است.

در حال حاضر پيروزي مقابل امارات در بازي سوم گروهي بسيار اهميت دارد چراکه ايران با اتکا به قرعه خوب مي‌ تواند پيشتر هم برود.
*ورزش 3