کد خبر: ۷۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۸۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش نيلسون به شايعه آزارغيراخلاقي رساندن به يک دختر جوان در آسانسور

 دروازه بان پرسپوليس گفت:من اصلا محمدزاده، رييس کميته اخلاق را نمي شناسم و تا به حال هم او مرا دعوت نکرده است.

به گزارش جام نيوز، نيلسون کوريا در واکنش به تشکيل پرونده اي در کميته اخلاق در رابطه با آزار و اذيت يک خانم از سوي بازيکن خارجي ليگ و اينکه اکثر کدهايي که داده شده نزديک به او بوده، اظهار داشت: بهتر است جواب اين صحبت ها را اصلا ندهم زيرا من با خانواده ام در همان ساختمان خيابان فرشته که اين دوستان گفته اند، زندگي مي کردم و درست نيست که درباره چنين شايعه بي ارزشي حرف بزنم.

وي ادامه داد: اگر چنين موضوعي وجود داشته، چطور تا زماني که من ايران بودم، اين مسائل را عنوان نکردند و مرا نخواستند؟ حالا که از ايران رفتم، پشت سر من صحبت مي کنند. من اصلا محمدزاده، رييس کميته اخلاق را نمي شناسم و تا به حال هم او مرا دعوت نکرده است.

نيلسون در ادامه خاطرنشان کرد: اميدوارم اين شايعات را کساني که باعث جدايي من از پرسپوليس شدند، نساخته باشند. شايد فکر مي کنند وقتي تيمشان نتيجه نگرفت، با اين صحبت ها مي توانند ذهن مردم را گمراه کنند و براي خودشان يک دليل غيرمنطقي براي جدايي من بياورند. من حرف هاي زيادي دارم که اگر اين ماجرا ادامه پيدا کند، قطعا آنها را خواهم گفت که آبروي برخي آقايان برود.

همچنين بيات، مديربرنامه هاي نيلسون در واکنش به شايعات مطرح شده، به کاپ گفت: متاسفانه اين خبر را ابتدا چند روزنامه درج کرده اند که مطمئنا پس از بررسي بيشتر از آنها شکايت مي کنيم. اگر اين دوستان اسم نيلسون را آورده باشند، قطعا شکايت خواهيم کرد و سند و مدرک مي خواهيم. وقتي محمدزاده تا به حال با من تماس نگرفته، قطعا اين مساله مربوط به نيلسون نيست وگرنه قطعا به من مي گفت.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
اردشیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
1
18
آزار اخلاقی هم مگر داریم؟