کد خبر: ۷۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۸۶

وضعیت جوی مانع از فرود هواپیمای حامل وزیر شد

وضعیت نامساعد جوی در بجنورد، روز جمعه مانع نشستن پرواز هواپیمای حامل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فرودگاه این شهر، مرکز استان خراسان شمالی شد و هواپیما به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

به گزارش ایرنا محمود واعظی وزیر ارتباطات به همراه مدیران عامل شرکت های مخابرات ایران، پست و پست بانک طبق برنامه تنظیمی قرار بود برای افتتاح 163 پروژه مخابراتی به استان خراسان شمالی سفر کند.


با وجود انجام پرواز شرکت هواپیمایی ماهان از فرودگاه مهرآباد تهران، هواپیما به دلیل وجود مه بر فراز آسمان بجنورد، موفق به نشستن در فرودگاه این شهر نشد و به تهران بازگشت.


اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی بجنورد دلیل لغو و ننشستن پرواز را نامساعد بودن شرایط جوی اعلام کرد.


براساس گزارش اطلاعات پرواز فرودگاه بجنورد، این پرواز با حدود 90 دقیقه تاخیر از تهران به بجنورد انجام شد که مه حاکم بر فرودگاه و کاهش دید خلبان باعث شد تا هواپیما بدون موفقیت در فرود به تهران بازگردد.


اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی بجنورد ضمن عذرخواهی از مسافران و همراهان آنها خواست که به منازل خود برگردند و منتظر انجام پرواز در روز جاری نباشند.


این دومین بار در طی دو ماه اخیر است که به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و کم بودن دید خلبان، امکان نشستن هواپیما در فرودگاه بجنورد فراهم نمی شود.


با نصب دستگاه آییلس در فرودگاه بین المللی بجنورد تا پایان سال جاری مشکلات ناشی از انجام نشدن پرواز در شرایط نامساعد جوی و ابری به ویژه در شب در این فرودگاه رفع می شود.