کد خبر: ۷۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

تشييع پيکر دو شهيد نيروي انتظامي اصفهان

مراسم تشييع پيکر دو شهيد يگان امداد فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان، روز شنبه با حضور مردم شهيد پرور تشييع شد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، اين دو مامور وظيفه شناس، عصر روز چهارشنبه يکم دي، حين خدمت و گشت زني در جاده فرودگاه اصفهان به يک دستگاه خودروي سواري در زمينه قاچاق مواد مخدر مشکوک شده و به آن دستور ايست دادند.

راننده خودروي ياد شده بدون توجه به دستور ايست، دو مامور نيروي انتظامي که سوار بر موتورسيکلت بودند را زير گرفت و به شهادت رساند.

مراسم تشييع پيکر شهيدان 'محسن شکراللهي' و 'اسدالله جعفري' با حضور خانواده شهدا، جمعي زياد از مردم و نيروهاي يگانهاي مختلف فرماندهي انتظامي استان اصفهان برگزار شد.

* فرمانده انتظامي اصفهان: راه شهادت در نيروي انتظامي پايان ندارد

فرمانده انتظامي استان اصفهان امروز در حاشيه آيين تشييع پيکر شهدا در گفتو گو با خبرنگار ايرنا گفت: راه شهادت در نيروي انتظامي که محافظ جان و مال و تامين کننده آسايش و امنيت مردم است پايان ندارد.

سردار 'عبدالرضا آقاخاني' افزود: اراذل و اوباش و بزهکاران بدانند که نيروهاي انتظامي تا پاي جان خود براي مقابله با آنها ايستاده اند.

وي اظهار کرد: فرماندهي انتظامي استان اصفهان در دو ماه اخير پنج نفر از نيروي هاي فعال و خدوم خود را در دو حادثه مقابله با اشرار از دست داد که اين افتخاري بزرگ براي استان اصفهان است.

وي به نحوه شهادت دو مامور انتظامي اصفهان اشاره کرد و گفت: دو نفر از نيروهاي فعال و پرتلاش يگان امداد شهرستان اصفهان در حين انجام وظيفه در جاده فرودگاه اصفهان در مسير اتوبان چمران به سرنشينان يک دستگاه خودرو که سابقه دار بودند مشکوک شدند.

فرمانده انتظامي استان افزود: در جريان تعقيب و گريز، خودروي مشکوک به ماموران برخورد کرد و آنها پس از افتادن در کنار جاده به شهادت رسيدند.

سردار آقاخاني افزود: خودروي مشکوک نيز واژگون شد و سرنشينان آن که دو نفر معتاد به مواد مخدر هستند دستگير شدند.

وي تصريح کرد: اين شهدا در راه امنيت و آسايش مردم، جان خود را نثار انقلاب و نظام جمهوري اسلامي کردند.

پيکر شهيدان 'محسن شکراللهي' و 'اسدالله جعفري' صبح شنبه از ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان تا هتل مدرس اين شهر تشييع و براي خاکسپاري به زادگاهشان در شهرهاي نجف آباد و فريدونشهر انتقال يافت.

سه مامور انتظامي شهرستان گلپايگان استان اصفهان نيز ماه گذشته در درگيري با سارقان مسلح سابقه دار به شهادت رسيدند.
*ايرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مرضیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
0
0
امروز تولد شهید سید اسداله جعفری است
تقدیر چنین بوده که هفتم تو با تولدت مقارن شود تا بهترین جشن ها برایت در آسمان برگزار شود شاید جشن های زمینی هم لایقت نبود
تولدت و شهادتت مبارک