کد خبر: ۷۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۴۲

کفاشیان:کروش تا پایان جام جهانی 2018 با ما قرارداد دارد

 رئیس فدراسیون فوتبال گفت که کروش گزارش خود در مورد نتایج ایران را به فدراسیون فوتبال ارائه می دهد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال پس از جلسه هیات رئیسه این فدراسیون گفت: «چند سال قبل وقتی یک بازیکن ما دو اخطاره بود و در زمین حاضر شد بازی را سه بر صفر کردند. باید تمام ابعاد این پرونده را بررسی کنیم. شاید ایراد از ما بوده که این موضوع را به اطلاع فیفا نرسانده ایم. اگر مدارک ما درست نبوده، این بازیکن عراقی باید در بازی بعدی مقابل کره جنوبی به میدان برود. اگر او به میدان نرود مشخص است که مدارک ما درست است.»

او ادامه داد: «باید ببینیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بر چه اساسی این تصمیم را گرفته. حداقل یک نکته جدید یاد می گیریم تا در آینده دچار این اشتباه نشویم. شاید هم عراق قانون را دور زده باشد.» رئیس فدراسیون فوتبال در مورد انتقادات کروش از چند مربی ایرانی گفت: «من این ادبیات را نمی پسندم. این ادبیات از سوی کروش و مربیان ایرانی قابل قبول نیست. آن ها باید کدورت ها را کنار بگذارند تا شاهد این ادبیات نباشیم.»

کفاشیان در مورد نتایج تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: «ما نمی توانیم خودمان را قدرت مطلق آسیا بدانیم. کره به سختی ازبکستان را برد. ژاپن هم به امارات باخت. باید فوتبال پایه خود را تقویت کنیم. در فوتبال ایران خیلی باشگاه ها فقط تیم فوتبال هستند و عملا باشگاه نیستند.»

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد ادامه همکاری با کروش گفت: «کروش تا پایان جام جهانی 2018 با ایران قرارداد دارد. او هفته آینده به جلسه کمیته فنی می آید و گزارش خود را ارائه می دهد. کروش برای رسیدن به موفقیت ابزار می خواهد. تیم ملی ایران جدید شده و جوانان زیادی در آن حضور دارند.»
*خبرآنلاین