کد خبر: ۷۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۹۹۹

پیام اسرائیل به ایران از طریق روسیه

این پیام ، تلاش برای آرام کردن اوضاع متشنج پس از تهدیدات حزب الله لبنان و ایران برای گرفتن انتقام خون شش نفر از فرماندهان حزب الله لبنان و یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب [ اسلامی ] ایران است که یکشنبه گذشته در حمله اسرائیل به مرز سوریه کشته شدند.

پایگاه اینترنتی خبرگزاری سمای فلسطین نوشت: رژیم صهیونیستی از طریق روسیه به ایران و حزب الله پیام آرامش داده است.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، شبکه ده تلویزیون اسرائیل دیشب فاش کرد تل آویو از طریق روسیه برای حزب الله و ایران پیام اطمینان بخش داده است. این اقدام تل آویو به سبب ترس از پاسخ نظامی احتمالی حزب الله به ترور شماری از فرماندهانش در قنیطره سوریه صورت گرفته است.

شبکه ده تلویزیون اسرائیل اعلام کرد : این پیام ، تلاش برای آرام کردن اوضاع متشنج پس از تهدیدات حزب الله لبنان و ایران برای گرفتن انتقام خون شش نفر از فرماندهان حزب الله لبنان و یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب [ اسلامی ] ایران است که یکشنبه گذشته در حمله اسرائیل به مرز سوریه کشته شدند.

در پیام تل آویو به ایران و حزب الله اشاره شده که این حمله فقط بنا بر ملاحظات امنیتی و میدانی انجام شده است. این در حالی است که اسرائیل اعلام کرده از حضور مسئول ایرانی در کاروانی که هدف قرار گرفت اطلاع نداشته است.

در این پیام همچنین آمده است «اسرائیل» به دنبال رویارویی جدید در منطقه نیست و برای تنش آفرینی تلاش نمی کند.