کد خبر: ۷۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۳

سردار نقدي: شهادت الله‌دادي جواز پاسخ مناسب عليه رژيم صهيونيستي است

  رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: شهادت شهيد الله دادي دستورالعملي براي آزادي قدس و جوازي جهت پاسخ مناسب عليه رژيم صهيونيستي است.

به گزارش پايگاه اينترنتي بسيج، سردار محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در نشست فرماندهان و مسئولين بسيج و سپاه هاي استاني کشور گفت: شهادت شهيد الله دادي دستورالعملي براي آزادي قدس و جوازي جهت پاسخ مناسب عليه رژيم صهيونيستي است.

نقدي شهادت سردار الله دادي را سند روشنگري و بيدارگري دانست و اظهار داشت: شهادت ايشان بار ديگر ثابت کرد که تکفيري ها، شاخه نظامي جنگ هاي نامنظم رژيم صهيونيستي و آمريکا عليه امت اسلام هستند.

وي با بيان اينکه خون شهيد الله دادي پرده از چهره منافقانه برخي برداشت، تصريح کرد: اين ترور نشان داد علت حمله گسترده رسانه هاي صهيونيستي و عوامل آنها به سپاه و بسيج چيست؛ نفوذ و اثر سپاه و بسيج در تقويت جبهه مقاومت باعث شده براي دشمني با تمام توان وارد عرصه شوند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه خطاب به صهيونيست ها تاکيد کرد: صهيونيست ها بدانند آنچه از آن مي ترسند به سرشان خواهد آمد و تنها راه اين است که چمدان هاي خود را بسته و به کشورشان بازگردند.

وي با بيان اينکه صهيونيست ها روي آرامش را نخواهند ديد، ادامه داد: اين خون ها بدون پاسخ نمانده و تا روز نابودي کامل رژيم صهيونيستي، آنها بايد کاملا در آماده باش باشند.

جانشين فرمانده کل سپاه در امر بسيج غلبه بر رژيم صهيونيستي در عمليات آزادسازي قدس را راحت تر از غلبه بر اين رژيم در جنگ هاي 33، 22، 8 و 51 روزه دانست و افزود: دکترين نظامي رژيم صهيونيستي بر مبناي آفند و تهاجم بوده و اين روش 60 سال در ارتش آنها نهادينه شده است.

وي رژيم صهيونيستي را در مسئله پدافندي بسيار آسيب پذير و ضعيف دانسته و تصريح کرد: اين آسيب پذيري در پدافند سبب شکست راحت آنها خواهد شد چراکه وقتي ارتش اين رژيم 4 بار در موضع آفندي شکست خورده بي شک در موضع پدافندي خيلي راحت تر شکست خواهند خورد.

نقدي نابودي رژيم صهيونيستي و گسترش اسلام ناب در سراسر دنيا را آرزوي بزرگ امام خميني عليه الرحمه عنوان و خاطرنشان کرد: اين آرزوي امام در حال محقق شدن است و در اين راه مديون خون پاک شهدايي هستيم که قبل از شهادتشان حتي اهتزاز پرچم اسلام بالاي سرشان را نديده و در اين آرزو خونشان را فدا کردند.
*فارس