کد خبر: ۷۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۲

اعلام وضعیت اضطراری در پی بوران شدید در آمریکا


برف و بوران شدید در شمال شرق آمریکا زندگی میلیون‌ها نفر از ساکنان این منطقه را مختل کرده است.

 سازمان هواشناسی آمریکا پیش بینی کرده که این سرمای شدید و بی‌سابقه تا پایان امروز (سه شنبه) ادامه خواهد داشت و موجب بارش برف سنگین در منطقه خواهد شد. به دنبال اقدامات امنیتی برای حفظ جان شهروندان در حدود 10 هزار کیلومتر از مسیرها و جاده‌های نیویورک، تردد وسایل نقلیه غیرضروری بعد از ساعت 11 شب دوشنبه به وقت محلی ممنوع شد.

بنا بر این گزارش، در ایالات نیویورک، نیوجرسی، ماساچوست و کنتیکت وضعیت اضطراری اعلام شده و پیش بینی می‌شود که حدود 50 میلیون نفر از ساکنان منطقه شمال شرق آمریکا امروز (سه‌شنبه) شاهد بارش برف 30 سانتی‌متری باشند. پلیس راهنمایی و رانندگی در ایالت پنسیلوانیا نیز وقوع یک مورد تصادف جاده‌ای را در یکی از راه‌های این منطقه تایید کرد که در این حادثه یک کامیون تریلی با یک کامیون حمل بار برخورد کرد اما البته این حادثه مجروحی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، در عین حال برنامه بیش از 5800 پرواز یا فرود در فرودگاه‌های این منطقه لغو شده و با توجه به بارش برف سنگین از ساکنان شهرهای نیویورک، بوستون و فیلادلفیا خواسته شده تا در مواقع غیرضروری و به منظور پیشگیری از حوادث ترافیکی از منازل خود خارج نشوند.
*ایسنا