کد خبر: ۷۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۰۴
گروه تروریستی داعش:

شرایط آماده است، می خواهیم لبنان را از دست صفوی ها آزاد کنیم!

گروه تروریستی داعش اعلام کرد شرایط برای «آزاد سازی ولایت لبنان» آماده است.

گروه تروریستی داعش اعلام کرد شرایط برای «آزاد سازی ولایت لبنان» آماده است.

به گزارش پایگاه خبری «تیک» به نقل از پایگاه اینترنتی لبنانی «الخبر» در صورتی که بیانیه منتسب به سازمان دولت اسلامی (داعش) درست باشد، این گروه شرایط را برای سیطره بر لبنان مهیا می داند.

در بیانیه داعش آمده است‌ وزارت جنگ این گروه، اوضاع در لبنان را برای «آزادسازی ولایت لبنان از بردگی صفوی ها» که اشاره ای به ایران است، مناسب می داند. این بیانیه در حالی منتشر شد که مرزهای لبنان و سوریه از جمعه شب گذشته صحنه درگیریهای مسلحانه پراکنده بوده است و عملیات پاکسازی و تیراندازی و کمین از تپه های عرسال تا تپه های نزدیک رأس بعلبک و بریتال امتداد دارد.

نکته قابل توجه در بیانیه «بخش رسانه ای ولایت دمشق در سازمان دولت اسلامی»، اشاره به این نکته است که درگیری های روز جمعه در منطقه رأس بعلبک بین ارتش لبنان و شمار زیادی از افراد مسلح که در صدد سیطره بر «تله الحمراء» بودند نقطه آغاز جنگ تمام عیاری است که به آزادی لبنان و پیوستن آن به آغوش دولت اسلامی منجر خواهد شد.

در این بیانیه از همه کسانی که «مجاهدان مشتاق شهادت» توصیف شدند خواسته شده است در نبرد آزادسازی ولایت لبنان مشارکت کنند و به مجاهدان دولت اسلامی ملحق شوند.