کد خبر: ۷۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۹
امیررضا خادم :

سئوال از وزیر حق نمایندگان مجلس است


 امیررضا خادم در مورد سئوال نماینده مردم فلاورجان از وزیر ورزش در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت : سئوال حق نمایندگان محترم است ولی تصور میکنم تا زمان طرح آن در سال آینده دو باشگاه واگذار شده اند و پاسخ ایشان داده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به سئوال سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان از وزیر ورزش و جوانان در خصوص عملکرد وزارتخانه در روند خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: سئوال حق نمایندگان محترم است ولی تصور میکنم تا زمان طرح آن در سال آینده دو باشگاه واگذار شده اند و پاسخ ایشان داده خواهد شد. ما به عنوان دستگاه اجرایی موظف به پاسخگویی در برابر سئوالات نمایندگان محترم هستیم ولی وزارت ورزش و جوانان در بین وزارتخانه های دیگر کمترین سئوال را داشته است.

وی ادامه داد: سئوالی که مطرح شده در واقع دیگر از اختیار ما خارج است و واگذاری استقلال و پرسپولیس به وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی سپرده شده است و وزارت ورزش و جوانان هم برای انجام این وظیفه قانونی که از مطالبات مجلس محترم است تلاش می‌کند.

خادم در مورد امکان طرح سئوال در صحن علنی مجلس گفت: تصور میکنم طرح این سئوال در صحن علنی به سال آینده موکول شود و تا آن زمان دو تیم استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شوند و قطعا نماینده محترم پاسخ خود را خواهند گرفت بنابراین احتمال منتفی شدن آن وجود دارد.