کد خبر: ۷۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۵۵

استقبال گروه های فلسطینی از عملیات امروز حزب‌الله لبنان


به دنبال عملیات حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی و شلیک چند موشک به شمال اراضی اشغالی جنبش حماس، گردان‌های القدس،جبهه مردمی آزادسازی فلسطین و جنبش مجاهدین فلسطین از این عملیات استقبال کردند.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، به دنبال عملیات حزب الله لبنان علیه نیروهای رژیم صهیونیستی و شلیک چندین موشک به شمال اراضی اشغالی جنبش حماس فلسطین تاکید کرد: حزب الله حق دارد در واکنش به حمله اخیر اسرائیل به منطقه قنیطره در جولان سوریه پاسخ اسرائیل را بدهد.

گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز این عملیات شجاعانه حزب الله لبنان را تبریک گفت.

جبهه مردمی آزادسازی فلسطین نیز از عملیات شجاعانه حزب الله لبنان علیه نیروهای رژیم صهیونیستی استقبال کرد.

جنبش مجاهدین فلسطین نیز ضمن استقبال از عملیات حزب الله اعلام کرد : عملیات حزب الله لبنان حق طبیعی این حزب است.

کمیته های مقاومت فلسطین نیز ضمن تبریک عملیات حزب الله لبنان تاکید کردند: گزینه مقاومت بهترین گزینه برای مقابله با اسرائیل است.

به گزارش منابع یک خودروی اسرائیلی مورد اصابت یک موشک ضد تانک در نزدیکی روستای الغجر قرار گرفت و بر اساس تازه‌ترین خبرها حزب‌الله مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفته و آن را پاسخی به حمله قنیطره دانسته است.

منابعی نیز در مصاحبه با النشره اعلام کردند که در عملیات حزب‌الله در مزارع شبعا 17 صهیونیست کشته شده‌اند.

همچنین منابع در مصاحبه با شبکه المیادین نیز اعلام کردند که حزب‌الله دست به عملیات امنیتی گسترده‌ای در داخل اراضی اشغالی زده و خودروهای نظامی اسرائیلی را هدف قرار داده است. این منابع از کشته شدن 15 اسرائیلی در این میان خبر دادند.
*ایسنا