کد خبر: ۷۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۸

استقلال قابل خريد و فروش نيست!

 در پي انتشار مصاحبه اي از مديرعامل اسبق استقلال وي در مصاحبه اي تازه مجددا تاکيد مي‌ کند استقلال غير قابل خريد و فروش است.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، کاظم اوليايي در اين باره گفت: متاسفانه من چند روز پيش مصاحبه اي کردم اما از حرف هايم سوء برداشت شد. من گفتم قبل از انقلاب عده اي از بنيان گذارهاي باشگاه استقلال (تاج) را وقف کردند. اگر يادتان باشد بعد از انقلاب عده اي مي‌ خواستند اموال وقفي را خريد و فروش کند که امام خميني(ره) فرمان دادند اموالي که وقف شده غير قابل خريد و فروش است و موقوفات به قوت خود باقي است و بايد به خواسته واقفين عمل شود. به همين دليل هم استقلال قابل خريد و فروش نيست و نمي‌ دانم سازمان خصوي سازي چطور روي اين باشگاه قيمت گذاشته است.

او در مورد مصاحبه هايي که امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال و کارلوس کي‌روش سرمربي تيم‌ملي عليه هم مي‌ کنند هم گفت: من خودم اين موضوع را نمي‌ پسندم چون اين دو نفر حکم معلمين فوتبال را دارند. قلعه‌نويي سرمربي استقلال است و يکي از بزرگان اين فوتبال و کي‌روش هم از سوي فدراسيون فوتبال هدايت تيم‌ملي را در اختيار را دارد. من فکر مي‌ کنم صحبت هاي اين 2 نفر روي جوان ها تاثير منفي مي‌ گذارد. به همين دليل هم اگر انتقادي است بايد اين 2 نفر بايد به صورت خصوصي به هم بزنند نه اين که در رسانه ها ماجرا را مطرح کنند.

مديرعامل ادعا مي‌ کند قلعه‌نويي بايد در بعد بين المللي پيشرفت کند: من فکر مي‌ کنم قلعه‌نويي الان خيلي با تجربه تر از گذشته شده است و بايد در بعد بين المللي پيشرفت کند. او بايد راه را براي لژيونر شدن مربيان ما باز کند و بتواند در کشورهاي خارجي مربيگري کند. متاسفانه مربي هاي در ايران فقط خودشان را در داخل محدود کرده اند و اصلا به فکر سرمربيگري در کشورهاي خارجي نيستند.
*ورزش سه