کد خبر: ۷۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۲۴۱

عجيب ترين کاربر يوتيوب کيست؟ + عکس

  يک جوان ۲۵ ساله روزانه به مدت ۴ ساعت از خودش در يک حالت ثابت و بي سروصدا فيلمبرداري مي کند و در يوتيوب قرار مي دهد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، «بنجامين بنت» احتمالا عجيب‌ترين کاربر يوتيوب باشد. او در شش ماه گذشته خيلي ساکت و آرام و با لبخند جلوي دوربين مي‌نشيند و به لنز خيره مي‌شود. بنجامين تاکنون ۱۲۰ ساعت فيلم به همين شکل از خودش در يوتيوب بدون هيچ توضيحي منتشر کرده است.



فيلم هاي بنجامين بدون هيچ صدا و صوتي ساخته شده اند و براي بسياري از کاربران اين سوال پيش آمده که هدف اين پسر از ساخت و انتشار اين فيلم ها چيست ؟ با اينکه برخي فکر ميکنند اين حرکت بنجامين نوعي هنرنمايي است اما عده اي هم اعتقاد دارند که وي يک بيمار رواني است و دليل مشخصي براي اين کار وجود ندارد.

چند روز پيش در يک مصاحبه اين سوال از بنجامين پرسيده شد و بنجامين جواب عجيب و غريبي به آن داد و گفت: « من نمي‌دانم چرا اين کار را انجام مي‌دهم. اما به نظرم چنين فيلمي در اينترنت وجود نداشت و لازم بود که اين کار انجام شود و هيچ کس نبود که اين کار را انجام دهد.»

بنجامين درباره واکنش مخاطبان فيلم‌هايش هم حرف‌هاي جالبي زد؛ او گفت که صندوق پيام هايش پر از سوالات کاربراني که از وي دليل کارش را پرسيده اند اما او اين سوال را اصلا مناسب نمي‌داند و معتقد است مي‌توان کارش را نوعي هنر اجرايي و يا به اصطلاح «performance art» دانست که وي علاقه زيادي به انجام آن دارد. بنجامين اعتقاد دارد کساني که فيلمش را مي‌بينند حتما اين موضوع را درک مي کنند و اگر فکر مي‌کنند که آن را نمي‌فهمند، همين نفهميدن آنها درک درستشان از اين موضوع است.»

يکي از سوالات متداول کاربران از بنجامين است که آيا وي در اين زمان به آب، غذا، توالت نياز پيدا مي‌کند؟ اما بنجامين دوست ندارد که رازهايش را فاش کند. همچنين مي گويد که لبخند جزء اصلي اين فيلم است و دوست دارد با همين لبخند به جهانيان شناسانده شود.

بنجامين زمان ضبط فيلم‌هايش به هيچ کدام از اتفاقاتي که در اطرافش مي‌افتد واکنش نشان نمي دهد و هيچ چيزي نمي تواند پرش و يا تکاني به بدن او بدهد. ساخت اين فيلم براي بنجامين انقدر مهم شده که حاضر است مانند يک کار تمام وقت در هفته انجام دهد به طوري که شايد تصميم بگيرد هفته اي ۴۰ ساعت ساکت و آرام رو به لنز دوربين بنشيند.

بنجامين اغلب به پيامهايي که برايش مي فرستند بي اعتناست اما مي گويد بيشتر کاربران به حرکتش واکنش مثبت نشان دادند و به اين فيلم ها علاقمندند و و اکثر ايميل هاي دريافتي اش حاوي پيامهاي مثبت و حمايتي بوده است.

حالا بايد ديد آقاي عجيب تا چه زماني به اين کارش ادامه خواهد داد؟ آيا برنامه تازه اي براي ويدئوهايش دارد يا قرار است فقط ساکت و آرام در گوشه اي از اتاق به دوربين زل بزند؟
*مهر