کد خبر: ۷۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

پسر 18 ساله دردناک ترین مرگ را برای خود انتخاب کرد


براساس آمارهای رسمی، هر هفت ثانیه یک نفر در جهان جان خود را از دست می‌دهد، اما چند ‌نفر از این افراد به مرگ طبیعی می‌میرند و چند ‌نفر از آنها به شکل عجیب و غیرقابل‌باوری جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، به نقل از جام جم، چندی پیش یک پسر هجده ساله بولیویایی راهی عجیب و وحشتناک را برای خودکشی انتخاب کرد. این نوجوان که گویا به دلیل مصرف الکل در آن زمان از هوشیاری کافی برخوردار نبوده، با قایق به قسمت پرعمق رودخانه رفته و خود را درست در محل اجتماع صدها ماهی پیرانای گوشتخوار پرتاب کرده است. براساس گزارش های پلیس ماهی های پیرانای گوشتخوار تا حد مرگ نوجوان را گاز گرفته و در نتیجه پس از دقایقی کوتاه، وی به دلیل خونریزی شدید در رودخانه جان باخته است.



پلیس در این باره اظهار کرد که این نوجوان قطعا اقدام به خودکشی کرده چراکه پس از انجام تحقیقات مشخص شد وی ماهیگیر ماهری بوده و با همه جزئیات رودخانه آشنایی داشته است و با آگاهی کامل از تجمع ماهی های گوشتخوار به سمت قسمت پرعمق رودخانه پارو زده است، اما با گذشت زمان، هنوز هم این موضوع جای سوال دارد که چرا وی این راه دردناک و عجیب را برای پایان دادن به زندگی اش انتخاب کرده است؟
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
0
14
این ماهی پیرانا نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
0
11
با تشكر از مطلب شما.
اين عكس پيرانها نيست.