کد خبر: ۷۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۶۰
وضعیت هوای کشور

روزهای برفی طی سه روز آینده


پیش بینی می شود امروز، فردا و پس فردا در بیشتر مناطق نیمه غربی و به دنبال آن نیمه شمالی کشورمان باران و برف ببارد که این شرایط تقریباً در اکثر مناطق نیمه غربی کشور وسیع خواهد بود.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سازمان هواشناسی اعلام کرد، امروز با نفوذ سامانه بارشی به مرزهای غربی و امتداد آن به بیشتر مناطق نیمه غربی کشورمان، بارش ها این مناطق را فرا می گیرد.

پیش بینی می شود امروز، فردا و پس فردا در بیشتر مناطق نیمه غربی و به دنبال آن نیمه شمالی کشورمان باران و برف ببارد که این شرایط تقریباً در اکثر مناطق نیمه غربی میهنمان وسیع و شدید خواهد بود.

براساس این گزارش، در منطقه زاگرس، غرب و شمال غرب کشورمان بارش های مناسب در 3روز آینده دور از انتظار نیست.

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، گسترش و تداوم بارش ها روز شنبه در اکثر مناطق نیمه غربی و نیمه شمالی به ویژه استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، یزد، اصفهان و سمنان، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی خواهد بود و به جز مناطق جنوب و جنوب شرقی کشورمان، سامانه بارش زا در دیگر مناطق کشور، فعال می شود.

این در حالی است که به تدریج سامانه بارشی امروز بر سراسر دامنه های جنوبی البرز، سواحل جنوبی دریای خزر و مناطق مرکزی کشور، تاثیر می گذارد.
*شبکه خبر