کد خبر: ۷۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۰۲

سريال ادامه دار آزار زنان پليس رژيم صهيونيستي

  امروز مشخص شد افسر عالي رتبه اي که شب گذشته به اتهام تجاوز مورد بازجويي قرار گرفته، "نيسيم مور" معاون بازرس کل در پليس اسراييل است و اين رسوايي نيز به ليست رسوايي هاي دو ماه اخير پليس رژيم صهيونيستي اضافه مي شود.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سرگرد مور شب گذشته در بخش بازجويي نيروهاي پليس به اتهام تعرض جنسي به يک نيروي زن پليس که از وي کمک خواسته بود، مورد بازجويي قرار گرفت.

گزارش هاي رسانه اي خاطرنشان مي کنند که افسر مظنون به ارتکاب اقدام هاي منافي عفت در مورد يک پليس زن، به اتهام سوء استفاده از موقعيت خود به عنوان مافوق و نيز ارتکاب همين اقدام با 14 زن ديگر بازجويي شده است.



پليس رژيم صهيونيستي معتقد است اين فرد بلافاصله بعد از آن که براي بازجويي احضار شده پيامک هايي که براي پليس زن فرستاده را پاک کرده است.

بازجويي از فرد شماره دو پليس در پي اطلاعاتي آغاز شد که يک افسر ديگر به پليس ارايه کرد. وي صبح امروز و بعد از پايان اولين دور بازجويي ها تحت بازداشت خانگي قرار گرفت.

اين دومين رسوايي افسران پليس رژيم صهيونيستي در هفته جاري است زيرا "کوبي کوهن" رييس پليس رژيم صهيونيستي در کرانه باختري، نيز چند روز قبل به اتهام سوء استفاده از موقعيتش براي تعرض به زنان زيردستش بازجويي شده بود.
*العالم