کد خبر: ۷۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۳

راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای الاهواز برای مقابله با تهاجم فرهنگی بود

 نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: استان خوزستان با تهاجم تبلیغ وهابیت، القاء شبهات و تزلزل اعتقادات مردم از طریق پایگاه‌های اینترنتی، شبکه‌های ماهواره‌ای، عوامل مزدور دشمن در کشورهای خارجی قرار گرفت، به گونه‌ای که با شدت تهاجم آنها عرصه بر ما تنگ شد و از این رهگذر شبکه الاهواز راه‌اندازی شد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، منطقه خوزستان، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، در آیین آغاز پخش شبکه جهانی اهواز بر روی ماهواره عرب‌ست که امروز پنج‌شنبه 9 بهمن در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) و پیروزی حزب‌الله در جنوب لبنان به همه امت اسلام و جهان، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری تهاجم فرهنگی در سطح کشور ما وسیع است.

وی ادامه داد: استان خوزستان با تهاجم تبلیغ وهابیت، القاء شبهات و تزلزل اعتقادات مردم از طریق پایگاه‌های اینترنتی، شبکه‌های ماهواره‌ای، عوامل مزدور دشمن در کشورهای خارجی قرار گرفت، به گونه‌ای که با شدت تهاجم آنها عرصه بر ما تنگ شد.

موسوی‌جزایری گفت: آنها می‌دانند که منافع‌شان با دیانت مردم به خطر می‌افتد. بنابراین به این اقدامات دست می‌زنند. با توجه به این که جامعه هدف برادران عرب در ایران و کشورهای همجوار بود، شبکه عربی الاهواز همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) از یک سال و نیم پیش تاکنون به فعالیت 24 ساعته خود می‌پردازد.

یادآور می‌شود پخش شبکه فارسی زبان «اهواز» بر روی ماهواره عرب‌ست با فرکانس 11681 قابل مشاهده است.
منبع: ایسنا