کد خبر: ۷۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۳۱

بازي «برد پيت» در فيلم «آنجلينا جولي»

  «برد پيت» سوپراستار سينماي هاليوود براي بازي در فيلم جديد همسرش «آنجلينا جولي» مذاکره مي‌کند.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، برد پيت قرار است در فيلم درام «آفريقا» ‌به کارگرداني آنجلينا جولي ايفاي نقش کند. «اريک راث» فيلمنامه‌نويس فيلم برنده اسکار «فارست گامپ» متن فيلمنامه «آفريقا» را به نگارش درمي‌آورد. جولي و پيت زوج سينمايي هاليوود، پيش از اين در فيلم‌هاي «آقا و خانم اسميت» و «کنار دريا» با هم همکاري داشته‌اند.

فيلم «آفريقا» درباره درگيري يک باستان‌شناس با نام «ريچارد ليکي» با قاچاقچيان عاج است که زندگي فيل‌هاي آفريقايي را به مخاطره انداخته‌اند.

پيت سال گذشته براي تهيه‌کنندگي فيلم «دوازده سال بردگي» موفق به کسب جايزه اسکار شد، فيلمي که البته نقش کوتاهي را نيز در آن ايفا کرده بود.

کمپاني فيلمسازي «اسکاي دنس» به همراه «آنجلينا جولي»، «دانا گلدبرگ‌» و «جان پيترز‌» تهيه‌کنندگي اين فيلم را برعهده خواهند داشت.

جولي درباره ساخت اين فيلم اظهار کرد: در زندگي‌ام همواره ارتباط عميقي با آفريقا و فرهنگ آن داشته‌ام و به همين دليل مجذوب فيلمنامه زيباي «اريک راث» درباره درگيري خشونت‌آميز يک مرد با شکارچيان فيل شدم که نسبت به دنياي اطراف خود احساس مسئوليت عميقي دارد.

آنجلينا جولي هم‌اکنون سرگرم مراحل توليد فيلم «کنار دريا» براساس فيلمنامه‌اي اصلي از خودش است و در آن در کنار «برد پيت»، «ملاني لورنت» و «ينل آرستروپ» ايفاي نقش نيز خواهد کرد.

جولي اولين تجربه کارگرداني خود را در سال 2011 با فيلم «در سرزمين خون و عسل» تجربه کرد و اخيرا فيلم «شکست‌نخورده» را کارگرداني کرده که در کريسمس امسال اکران شد.
*فرارو