کد خبر: ۷۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۹۳

قيمت تمام شده حج تمتع اعلام شد

  رييس سازمان حج و زيارت قيمت تمام شده حج تمتع در سال آينده را 10 ميليون و 900 هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، 'سعيد اوحدي' در حاشيه مراسم اداي احترام به امام راحل در گفت و گو با ايرنا اظهارکرد: با توجه به ثبت نام حج تمتع امسال از 17 ربيع الاول آغاز و اولويت ها تا تاريخ 20 اسفند سال 84 فراخوان شده و در کاروانها نيز ثبت نام صورت گرفته ، اما در صورت وجود جاي خالي اولويت هاي بعدي نيز اعلام خواهد شد.

وي افزود: بر اساس تاکيدات مقام معظم رهبري مبني بر بررسي قيمت حج تمتع امسال نه تنها افزايش قيمتي نداشتيم بلکه با 5 درصد کاهش قيمت نيز روبه رو هستيم.

اوحدي با اشاره به نوسان قيمت ارز، گفت: با مساعدت بانک مرکزي قيمت تمام شده ارز در حج تمتع سال آينده مانند 93 محاسبه خواهد شد و بالاترين قيمت حج تمتع 10 ميليون و 900 هزار تومان خواهد بود.

وي ادامه داد: با توجه به مذاکراتي که با وزير حج عربستان صورت گرفته است خدمات ارائه شده در حج سال آينده نسبت به سال گذشته بهتر خواهد بود و کيفيت بالاتري خواهد داشت.

رييس سازمان حج و زيارت خاطرنشان کرد: در حوزه عمره مفرده مرحله دوم ثبت نام از روز جمعه هفته جاري آغاز خواهد شد و قيمت تمام شده آن نيز هفته آينده اعلام مي شود ولي افزايش قيمت نخواهيم داشت.

اوحدي با تاکيد بر اينکه در ماه هاي رجب و شعبان افزايش قيمت نداريم گفت: مردم فقط در سايت فاخر جهت ثبت نام اقدام کنند و اولويت ها تا 450 اعلام شده است.

وي بيان داشت: در عمره مفرده فقط در ايام نوروز مبلغ دو ميليون ريال افزايش قيمت خواهيم داشت.
*ايرنا