کد خبر: ۷۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۸

کيم جونگ اون: آمادگي مقابله با جنگ هسته‌اي را داريم

  "کيم جونگ اون" در دومين روز از مانور هوايي-دريايي اين کشور گفت، ارتش کره آمادگي مقابله با هر جنگي از جمله جنگ هسته‌اي را دارد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، و به نوشته خبرگزاري ايتارتاس، امروز(يک‌شنبه) کيم با حضور در محل مانور نظامي نيروهاي هوايي و دريايي کره شمالي گفت کشورش آمادگي مقابله با هر جنگي از جمله جنگ هسته‌اي را دارد.

اين مانور نظامي کره شمالي بر حملات غافل‌گيرانه هوايي و دريايي از سوي دشمن فرضي تمرکز دارد. رهبر کره شمالي هم‌چنين گفت «نيروهاي نظامي کره شمالي بايد تمرين‌هاي نظامي فشرده‌اي را پشت سر گذاشته تا به طور کامل حملات متجاوزانه فرضي از سوي نيروهاي آمريکايي‌هاي امپرياليست را خنثي کنند».

وي در ادامه افزود «توانايي غرق يک ناو هواپيمابر آمريکايي به قعر دريا را داريم». رهبر کره شمالي که فرمانده نيروهاي نظامي اني کشور نيز است، به همراه فرماندهان ارشد ارتش کره شمالي در حين انجام اين مانور نظامي در محل حضور داشتند.

محل برگزاري اين مانور نظامي مشخص نيست. رهبر کره شمالي روز گذشته در پاسخ به مصاحبه هفته گذشته اوباما رييس جمهور آمريکا که حکومت کيم را رو به زوال خوانده بود گفت «سخنان اوباما هم‌چون پارس کردن سگ هار است و هيچ اهميتي ندارد».
*فارس