کد خبر: ۷۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۸

هراس لندن از آغاز جنگ بيولوژيکي در انگليس/ ابولا سلاح اصلي تروريستها

  تحقيقات جديد انجام شده در انگليس نشان مي دهد که اين کشور مي تواند در معرض حملات بيولوژيکي از سوي تروريست ها قرار بگيرد و در اين راه ابولا اصلي ترين اسلحه تروريست ها محسوب مي شود.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، به نقل از ميرور، ويروس ابولا مي تواند به عنوان سلاحي براي کشتن هزاران نفر در انگليس مورد استفاده قرار بگيرد.

کارشناسان امور جنگي انگليس با اعلام اين مطلب هشدار دادند که تروريست ها به سه روش مي توانند از ويروس ابولا به عنوان اسلحه جديد خود استفاده کنند.

در تحقيقاتي که در آزمايشگاه علوم و فناوري پورتون دان در ويلتشاير انجام گرفت مشخص شد که تروريست ها بدون حمايت هاي دولتي نمي توانند از ويروس ابولا به عنوان اسلحه عليه انگليس استفاده کنند.

نتايج اين تحقيقات که به تائييد وزارت دفاع انگليس نيز رسيده حکايت از وجود روش هاي تکنيکي و فني دارد که از طريق آنها مي توان ويروس ابولا را تبديل به سلاحي مرگبار کرد.

البته تبديل اين ويروس به اسلحه کاري بسيار مشکل است و حتما بايد تجهيزات بسيار پيشرفته آزمايشگاهي در اختيار آنها قرار بگيرد از همين رو بدون حمايت از سوي کشورها اين ويروس نمي تواند تبديل به اسلحه شود.

روزنامه ميرور اشاره اي به سه روشي که از طريق آنها مي توان ويروس ابولا را تبديل به اسلحه اي مرگبار کرد نکرده است.
*مهر