کد خبر: ۷۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۴۷
احمد توکلی:

نماینده‌ای را می‌شناسم که از رحیمی پول گرفته و در انتخابات آن را خرج کرده

نماینده دیگری را سراغ دارم که گفته فکر می‌کرده از جای صحیحی این پول به وی رسیده و آن را در انتخابات خرج کرده است، همچنین نماینده دیگری را سراغ دارم که رحیمی به او اصرار کرده که شماره حساب بدهد و وی نیز گفته تا نداند این مبلغ از کجا آمده قبول نمی‌کند.
 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادعای اخیر محمدرضا رحیمی مبنی بر این‌که به 170 نماینده پول داده شده را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، احمد توکلی افزود: از آن‌جایی که رحیمی فردی است که مجرم است و جرم او در دادگاه اثبات شده، قول او تا یک مرجع رسمی اعلام نکند درباره تعداد نمایندگان و کسانی که به گفته او به آنها پول داده اعتبار ندارد.

وی با بیان این‌که اصل مساله درست است،‌ اظهار کرد: بنده نماینده‌ای را می‌شناسم که به او چک داده شد اما دریافت نکرده و بنده کپی چک را در اختیار دارم. همچنین نماینده‌ای را می‌شناسم که گفته پول را دریافت کرده و در انتخابات آن را خرج کرده است که به او گفتم آن مبلغ را به حساب رحیمی برگردان و احتمال می‌دهم که این کار را کرده باشد.

نماینده مردم تهران که با ایسنا گفتگو می کرد، اظهار کرد: نماینده دیگری را سراغ دارم که گفته فکر می‌کرده از جای صحیحی این پول به وی رسیده و آن را در انتخابات خرج کرده است، همچنین نماینده دیگری را سراغ دارم که رحیمی به او اصرار کرده که شماره حساب بدهد و وی نیز گفته تا نداند این مبلغ از کجا آمده قبول نمی‌کند.

توکلی خاطرنشان کرد: بنابراین این‌گونه نباید به استناد حرف یک متهم محکوم شده که دچار فساد بوده کل مجلس را متهم کرد زیرا این کار باعث تضعیف اعتماد مردم به نمایندگان و از آن طرف قوه مقننه می‌شود. معتقدم به جای این‌که استفاده جناحی صورت گیرد باید همه به هم به شفافیت کمک کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: از دستگاه قضایی نیز درخواست کنیم که اسامی را منتشر کند تا سره از ناسره بازشناخته شود.